fun stuff

nedjelja, 07.11.2004.

malo o filmovima

bas sam neki dan gledala ovaj novi film The Village i uopce mi se nije svidio jer je nekak bezveze...kaj ja znam...Zadnji triler koji sam gledala, a da mi se ful svidio, je Bogomdan. Film je mrak i malo spooky. Jedva cekam Bridget Jones, za par dana ga idem gledat i brijem da je genijalan!
Danas sam sa frendicam agledala Europe trip (tak nesto) i odlican je film, malo naivan, al ok...Ima slicnosti s mojim planovima o backpackingu po Europi za 2 i pol godine.
mrtva sam umorna, a jos moram uciti kemiju. Samo da 3 dobijem...

- 21:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tek tol'ko
svi koji dodu na moj blog moci ce uzivati u pregrst dosadnih i nezanimljivih stvari koje cu ja pisati, dakle preporucam da ne gubite vrijeme i novac na moje gluposti i bezvezarije! Radije za te pare kupite neki dobar CD il pogledajte neki cool film...
anyway, naci ce se gluposti o mjuzi, filmu, putovanjima, skoli, frendovima/icama, boys...
ENJOY!
Preporučujem
poslušajte
Skin
SOAD
Snow Patrol
Sum 41
Green Day
Yammat, i tome slicno
pogledajte
Paklena naranca
Prekinuta mladost
Donnie Darko
Euro Trip
Monster itd.
pročitajte
najnoviji Cosmo
najnoviji Story
najnoviji Klik
najnoviji Elle!