[ Blog je zatvoren od 26.1.2008. Ne zaboravite na TV-forum, Forum o Zabranjenoj ljubavi te moj drugi blog! ] Lovci na natprirodno - TV-world #1 - Blog.hr

Lovci na natprirodno
[ # ]

Serija koja nas vodi na putovanje u mračni svijet neobjašnjivog


Prema uzoru na uspješno spajanje elemenata drame i paranormalnog u seriji „Smallville“, nova uzbuđenja donose putovanje u mračni svijet neobjašnjivog u seriji „Lovci na natprirodno“ (Supernatural). Praćeni krvavim tragedijama na svojoj opasnoj i nadnaravnoj misiji, braća Sam i Dean Winchester putuju iz divljine Colorada u nizine Nebraske, pa sve do jezera u Wisconsinu, a na svojem putovanju susreću bića za koja mnogi vjeruju da postoje samo u narodnoj predaji, praznovjerju i noćnim morama.

Sam Winchester trudio se pobjeći od sablasne obiteljske povijesti. Za razliku od svog starijeg brata Deana, Sam je odbio očev suludi zahtjev da otkriju zle sile koje su uzele život njihovoj majci. Pokušavši se što više udaljiti od obitelji, Sam se odselio nedugo nakon mature kad je otišao na studij. U njegov novi život ušla je prelijepa djevojka, a planira i studirati pravo. Dean je prošao drugim putem. Slijedio je oca i nastavio obiteljski posao.

Kad se Dean pojavi na Samovim kućnim vratima s vijestima da im je otac nestao, Samu ne preostaje ništa drugo nego zamrznuti vlastite planove i pridružiti se Deanu. Budući da se nisu vidjeli četiri godine, braća se moraju ponovno upoznati, no njihove bratske razmirice ostale su iste. Unatoč neobičnom djetinjstvu koje su zajednički dijelili, braća imaju potpuno različito poimanje svijeta. Dean idealizira oca te, iako često glumi neustrašivog drznika, i dalje ga progoni majčina nasilna smrt. Sam je bio premalen da bi se sjećao strašne noći u kojoj mu je umrla majka i nikad nije prihvatio jezivi put kojim su mu prošli otac i brat.

Prvi nastavak...
Tajnovita poruka s telefonske sekretarice odvede braću Winchester u gradić u Kaliforniji u kojem se zaredala serija neobjašnjivih smrti. Uskoro se suoče s mjesnom legendom – sablasnom i prekrasnom autostopisticom koja noću tumara kolnicima i mami muškarce u sigurnu smrt. Iako ne pronalaze oca, Dean i Sam nađu njegov dnevnik te mu pokušaju odgonetnuti rukopis kako bi otkrili tragove kojim će uništiti duha. Nakon svršetka posla, Sam odluči vratiti se svom životu, no uvidi da je zla sila koja mu je ubila majku sada zaposjela i njegovu djevojku. Bijesan, tužan i pun grižnje savjesti, Sam čvrsto odluči pronaći odgovore i osvetiti se.

U seriji „Lovci na natprirodno“ („Supernatural“) glavne uloge tumače Jared Padalecki (Sam) i Jensen Ackles (Dean Winchester). Autor je Eric Kripke, a izvršni producenti su McG, Eric Kripke, Robert Singer, Hohn Shiban i Kim Manners.

14.04.2007. , subota, 21:34 [ Ovdje komentiraj (29) ] Posjeti forum

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Toliko vas je bilo od 15.05.2006!

10 najkomentiranijih postova

  • 01. Dora 2007. (83)
    02. Puna kuća (46)
    03. Zvjerinjak 'Zabranjene ljubavi' (39)
    04. Anin dvostruki život (38)
    05. Velike greške Običnih ljudi (36)
    06. Sam u kući (34)
    07. Juhuhu (33)
    08. One Tree Hill (32)
    08. Policijska patrola (32)
    09. Kosti (31)
    09. Will i Grace i Dadilja (31)
    10. Prvi radni dan (30)
    10. Lovci na natprirodno (30)

    TV-program


Blog kalendar