[ Blog je zatvoren od 26.1.2008. Ne zaboravite na TV-forum, Forum o Zabranjenoj ljubavi te moj drugi blog! ] Reži me - TV-world #1 - Blog.hr

Reži me
[ # ]

Promijenite ono što možete. Sakrijte ono što ne možete.

Kontroverznu, višestruko nagrađivanu američku seriju „Reži me“ (Nip/Tuck, 2003.), koja tijekom četiri sezone emitiranja bilježi rekordnu gledanost u SAD-u, od 3. travnja možemo gledati i na RTL Televiziji. Serija je, zbog mnogo eksplicitnih scena seksa i nasilja, na rasporedu u kasnijem večernjem terminu.
Jedna od najhvaljenijih i najnagrađivanijih dramskih serija, popularna „Reži me“, napokon dolazi i na hrvatske male ekrane, točnije – na RTL Televiziju! Originalna radnja, neočekivani zapleti, nesvakidašnji crni humor i odlične glumačke izvedbe odlike su ove sjajne serije kojoj gledatelji zasigurno neće moći odoljeti. Smještena u zavodljivi i luksuzni milje South Beacha u Miamiju, „Reži me“, kao što joj govori i sam naslov, reže duboko ispod umjetne površine svijeta plastične kirurgije, dramatično razotkrivajući složenost i krhku prirodu pacijenata koji svoje psihološke mane i nedostatke pokušavaju prikriti skupim fizičkim preinakama.

Doktori Sean McNamara (Dylan Walsh) o Christian Troy (Julian McMahon) najbolji su prijatelji i partneri u McNamara/Troy, popularnoj klinici za plastičnu kirurgiju koju su zajedno osnovali nakon završetka studija. Napornim radom uzdigli su je do statusa jedne od najuglednijih i najtraženijih ustanova tog profila. Christian nimalo ne sumnja u moralnu ispravnost usluga koje pružaju te uživa u svemu onom što se uspješnom plastičnom kirurgu nudi u blještavom Miamiju. Sean, s druge strane, sve je manje zadovoljan i sve više razočaran mnogim akspektima svog posla te ozbiljno razmatra napraviti veliku životnu promjenu, zbog čega se udaljava od svoje obitelji. Jednostavno, shvatio je kako financijska stabilnost i prekrasan dom više ne mogu uspješno maskirati obiteljske probleme. Seanova supruga Julia (Joely Richardson) je kućanica i majka dvoje djece, prilično nesretna stanjem svog braka te žali za svim žrtvama koje je u prošlosti počinila zbog muževe karijere. Razmišlja o razvodu i povratku na fakultet kako bi nadoknadila ono što je svojedobno propustila. Posebno je grize osjećaj kako su i ona i njezin sin Matt (John Hensley) u boljim odnosima s Christianom nego sa Seanom.

Serija je od samog početka emitiranja, uz veliku gledanost, osvojila i kritičare pa se danas, nakon četiri sezone, može pohvaliti brojnim nagradama i nominacijama, među kojima je najvažnija „Zlatni globus“ – za najbolju dramsku seriju, 2005. godine. Joely Richardson je za ulogu u „Reži me“ bila nominirana za „Zlatni globus“, za najbolju glumicu u televizijskoj seriji, 2004. i 2005. godine. „Zlatni globus“ za najbolju mušku ulogu 2005. osvojio je Julian McMahon. Kad je riječ o slavnoj nagradi „Emmy“, valja dodati kako je „Reži me“ od 2004. do 2006. bila nominirana u mnogim kategorijama, a 2004. pripao joj je „Emmy“ za šminku.

Odmah na početku svog emitiranja, 2003. godine, dramska serija „Reži me“ odmah je izazvala veliku pozornost gledatelja željnih originalne priče koja se odvija na atraktivnim floridskim lokacijama, ali i kontroverze zbog eksplicitnih scena nasilja i seksa, kao i tematike koju su mnogi smatrali neprimjerenom. Spojivši u iznimno zanimljiv paket intrige svijeta bogatih, slavnih i taštih, neuroze ljudi koji su se cijeli svoj život pretvarali da su ono što nisu, prepoznatljive bračne i tinejdžerske probleme te ponešto detalja iz kriminalnog okruženja i potom upakiravši sve u jednosatni okvir televizijske drame koju je pomiješao s elementima humorističnih serija, ali i sapunica, slavni autor Ryan Murphy, dotad poznat po „otkačenoj“ teen-seriji „Popular“, dobio je pravu zlatnu koku.

Uz originalan scenarij i odlične specijalne efekte, glavno oružje serije ipak su glumci. Posebno se to odnosi na doktorski dvojac koji igraju Dylan Walsh i Julian McMahon. U svojoj petnaestogodišnjoj karijeri Walsh je ostvario zavidan niz zapaženih uloga, a jedna od njih je i uloga u „Everwoodu“, koju gledatelji imaju priliku pratiti subotom na RTL Televiziji. Walsh se može pohvaliti i činjenicom kako je radio s holivudskim veličinama poput Clinta Wastwooda i Mela Gibsona, s kojim je glumio u „We were Soldiers“. Osim u navedenima, zapažene je uloge ostvario i u filmovima „Jet Boy“ i „Deadly Little Secrets“. Njegovog kolegu Juliana McMahona mnogi su prvi put zapazili u nagrađivanoj seriji „Profiler“, a u manjoj su ga ulozi mnogi primijetili i obožavatelji serije „Will i Grace“. Iza njega su i nastupi u nezavisnim filmovima kao štu su „Wet and Wild Summer!“, s Elliotom Gouldom, potom „Chasing Sleep“, s Jeffom Danielsom, ili „Meet Market“. Uz njih, te Joely Richardson, čije sam uspjehe već naveo, u seriji gledamo i mladog Johna Henseyja u ulozi Seanova sina, Valeria Cruz kao psihijatricu Grace Santiago, koju je nakon prve sezone na neki način zamijenila Roma Maffia te ljepotice Linda Klein i Kelly Carlson.

10.04.2007. , utorak, 20:11 [ Ovdje komentiraj (20) ] Posjeti forum

< travanj, 2007 >
            1