[ Blog je zatvoren od 26.1.2008. Ne zaboravite na TV-forum, Forum o Zabranjenoj ljubavi te moj drugi blog! ] BB: Seks u sjeni bisera - TV-world #1 - Blog.hr

BB: Seks u sjeni bisera
[ # ]

Gledatelji više ne očekuju seks, ali čekaju provale neznanja


[Najviše neznanja pokazali su Danijel i Tanja, a i Violeta im je za petama...]

Treća sezona popularnog reality showa 'Big Brother' neće biti toliko zapamćena po seksu (kojeg je, kažu, bilo!), već po njihovim biserima. Big Brother 3. je uistinu otišao do kraja, ali s nevjerojatnim provalama pojedinih stanara. Te izjave su toliko nevjerojatne da se više ne mogu ni smijati, nego poželim plakati. Kako i ne bih kad stanari ne znaju što je PDV, trajekt, upala mjehura, pa čak ni što znači biti ciničan...

HRVATSKI:
Danijel: Ti si jedna sebična, posesivna i neutralna osoba.
Danijel: Tomislav je najdobriji dečko.
Violeta: Tanja nije dozrila.
Danijel: Ja ću tebe deleportirati na Goli otok.
Tanja: Yameisy je dobila onaj pulover za plivanje.
Danijel: Hipotenuza (za hipnozu)
Tanja: Violeta je imala nesporazum sa zadatkom.
Violeta: Ja, ti, on, ona, ono, mi, vi, oni... to su ti hrvatski padeži!

VJEROVALI ILI NE (ILI DA PUKNEŠ OD SMIJEHA!)
Tanja: Što je PDV?
Tanja: Trajekti voze Zagrebom.
Tanja: Što je sita?
Tanja: Što je ciničan?
Tanja: Goli otok ti je damo di su svi munjeni.
Tanja: Uragan je poplava?
Tanja: Znaš onu muhu što pušta otrov?
Danijel: Antiserum je opijum.
Danijel: Nisam ja za vježbe disanja, ja sam za druge sportove.
Tomislav: Hoće li se pile izleći ili okotiti?

SOJA
Danijel: Soja je ulje.
Tanja: Soja bikarbona.

ZEMLJOPIS
Yameisy: Rio je glavni grad Brazila.
Tanja: Gdje je sjeverni, a gdje južni Jadran?

MATEMATIKA
Violeta: Pet i sedam je 13.

PJESMA
Tanja: Hajde mala dođi, u moju sobu, imat ćemo mini bar...

09.12.2006. , subota, 19:58 [ Ovdje komentiraj (14) ] Posjeti forum

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Toliko vas je bilo od 15.05.2006!

10 najkomentiranijih postova

  • 01. Dora 2007. (83)
    02. Puna kuća (46)
    03. Zvjerinjak 'Zabranjene ljubavi' (39)
    04. Anin dvostruki život (38)
    05. Velike greške Običnih ljudi (36)
    06. Sam u kući (34)
    07. Juhuhu (33)
    08. One Tree Hill (32)
    08. Policijska patrola (32)
    09. Kosti (31)
    09. Will i Grace i Dadilja (31)
    10. Prvi radni dan (30)
    10. Lovci na natprirodno (30)

    TV-program


Blog kalendar