[ Blog je zatvoren od 26.1.2008. Ne zaboravite na TV-forum, Forum o Zabranjenoj ljubavi te moj drugi blog! ] The best of Bundy's - TV-world #1 - Blog.hr

The best of Bundy's
[ # ]

Nedavno se na RTL-u prikazivala najsmješnija epizoda „Bračnih voda“! Po čemu najsmješnija? Bila je to 200.-ta epizoda, u kojoj su strpane sve smješne zgode i nezgode naših Bundyja... Upozorenje: neke su rečenice malo nesmislene!


Marcy priča s Peg: Zašto mi nosimo grudnjake?
Al se ubacuje: Da ti sise ne bi pale u tanjur!
____
Kelly: Tata, tako je vruće da bi mogao snijeti jaje na pločnik!
____
Peg: Moja guza žudi za tobom. Želim da me maziš ti! Samo ti i nitko drugi!
Al: Ne bih te mazio, Peg, ni da ti iz guze izleti Robin Williams i ponudi mi tri želje!
____
Kelly:Pogledaj u čemu žele da se pojavim u reklami za insekticid (otkopča kaput i pokaže crveni badić). Nastavim li ovako ljudi će početi misliti da sam samo tijelo bez...
Al: Uma?
Kelly: Da. Smetnula sam s uma. Reci.
____
Kelly: Moram dati nešto zajednici.
Bud: U bolnici je red. Već si dala puno.
____
Budov komad (pred njegovim roditeljima): Dobre stvari zaista dolaze u malim paketima (govori to dirajući mu guzu)
Kelly: Reci mu onda neka se okrene.
____
Bud (upucava se nekoj plavuši): Dopusti da se predstavim. Tvoj sam novi dečko.
Plavuša: A ja sam tvoja nova bivša cura (ošamari ga!)

Susjedi! Gdje bismo bili bez njih? Odmarali bismo se, valjda! No, ovo su bračne vode. Kad se Marcy pojavi, rezultat je zaglušujuća paljba pametnih i bistrih opaski...

Al presiječe ogradu i upada u dvorište Marcy i Jeffersona dok se oni goli kupaju u jacuzziju...
Marcy: Što to radiš, Ale Bundy?!
Al: Ustaneš li, oslijepit ću!
____
Marcy: Daj mi reci, kakve veze ima žensko tijelo s prodajom piva?
Al: Budući da muškarci kupuju pivo, sponzori nam daju ono što volimo. I zamisli, kokoši, volimo zgodne žene. Zgodne prodaju dobre proizvode, a ružne prodaju... rekete za tenis. Zgodne prodaju aute, a ružne kombije. Kad su zgodne, kupujemo pivo, a kad su ružne, pijemo ga...
____
Al: O, ne! Peg, kupaonica bi trebala biti hladna, bijela, smirujuća. Treba reći: Sjedni na školjku, kompa, i dobro se istresi.
___
Al: Znaš, Peg, nekako je lijepo sjediti ovdje s tobom.
Peg: Koliko si piva popio, Ale?
Al: Deset.
Peg: Znači fali još šest da bismo se seksali, ha?
Al: Najmanje.

22.11.2006. , srijeda, 20:33 [ Ovdje komentiraj (7) ] Posjeti forum

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Toliko vas je bilo od 15.05.2006!

10 najkomentiranijih postova

  • 01. Dora 2007. (83)
    02. Puna kuća (46)
    03. Zvjerinjak 'Zabranjene ljubavi' (39)
    04. Anin dvostruki život (38)
    05. Velike greške Običnih ljudi (36)
    06. Sam u kući (34)
    07. Juhuhu (33)
    08. One Tree Hill (32)
    08. Policijska patrola (32)
    09. Kosti (31)
    09. Will i Grace i Dadilja (31)
    10. Prvi radni dan (30)
    10. Lovci na natprirodno (30)

    TV-program


Blog kalendar