Cursors

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!
VIDIŠ!! - full-cool - Blog.hr

full-cool

četvrtak, 05.04.2007.

VIDIŠ!!

Friendster images

Friendster images


EVO MOJA KRISTINACA GOVORIMO OBOJE DA SMO SE UDALJILE E PA U OVOM POSTU ĆES VIDJET PUNO TOGA STA MENI ZNAČI MAŠE PRIJATELJSTVO!!!!!!!!kisssmijehcool
MySpace

MySpace<
SAMO NES ZABRIJ SA ONA DVA TJ.SA ONA TRI NE BUDI GLUPA AKO STALNO GLEDAŠ KO ĆE SE NALJUTIT NAKRAJU ĆES JEDINO TI BIT ŽALOSNA I LJUTA NA SAMU SEBE,JER ĆE SVI IMAT NEKOGA A TI ĆES MOĆ SAMO GLEDAT!!!!!

ZATO,POKRENI SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijeh
I NAPRAVI THIS-Bigoo

Bigoo



CIAO !!!!!!!T.V.T.B.smijehwavecerek

- 10:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

YOU HAVE FRIENDS SOO FUCK THE SCHOOL!!!!

  • ŠTA ĆE TI ŠKOLA KADA IMAŠ FRENDOVE!!!!!!!!!!!!!!!
    smijehkissnaughtythumbupthumbup


    ovo čudo od bloga posjetilo je:

    Counter
    Counter



    EVO NEKOLIKO KITICA PJESAMA!!!smijehthumbup
    EVO I MOJE PJESMICE_ZNAM DA JE KATASTROFA ALI POJEDINCI ZNAJU O ČEMU GOVORI!!!!
    Plačem jer mislim na tebe...
    ...U mislima prolaze uspomene naših noći...
    ...One noći kada smo skupa bili...
    ...I nježno se ljubili...
    ...Tvoje ruke poput vjetra...
    ...Polako po mom tijelu plazile...
    ...I nježno me mazile...
    ...Nedostaju mi topli poljupci tvoji...
    ...Plačem jer sam te zavoljela!!...
    ...Dala bi sve da se vrate dani kada smo se skrivali i ljubili...
    ...Plačem jer mi je teško...
    ...Pamtim tvoje poruke...
    ...Slatke su bile poput šećera...
    ...Što mi je činiti??...
    ...Ali zapamti...
    ...ZAUVIJEK VOLJET ĆU TE JA!!!....
    eto to je to znam da je glupo ali briga me,ako hoćete možete je komentirat tj.KOMENTIRAJTE JE!!!

    Noćas plakat neću jer
    suze nisu grijeh
    al' zapamti riječi ove:
    VOLJET ĆU TE ZAUVIJEK!
    Noćas lažem sebe
    da dobro je bez tebe,
    al' srce tajnu krije
    da nikad gore bilo nije!

    Zaustavi suzu,
    odbaci tugu,
    naći ćeš negdje
    za oblakom dugu.
    Ljepota prijateljstva
    nek ti dušu grije,
    oprosti životu što
    savršen nije!


    I'm so happy
    Because today
    I found my
    Frends there
    In my head.


    JEDAN SAVJET:
    ČUVAJ ME
    JEDNA MOLBA:
    NE MIJENJAJ SE
    JEDNA ŽELJA:
    NE ZABORAVI ME
    JEDNA LAŽ:
    NE VOLIM TE
    JEDNA ISTINA:
    NEDOSTAJEŠ MI!


    Ti imaš usne slatke,
    Ti imaš ruke glatke.
    Mnogo toga je meni sreća,
    Ali ti si mi sreća najveća!


evo neš o meni!!!

  • ime:Rossana
    prezime:Mladenić
    God.:14
    živim u:Rijeci
    Škola:OŠ.Gornja Vežica
    Naj frendice:K!k!,iris,stefy,ana marija i Ivanathumbupsmijeh

    volim:
    -odbojku
    -smijat se
    -pit
    -mmmmmmmmaaaaaaalllllooooo starije dečke
    -prijarelje
    -izlazit
    -vozit se u određenim autima
    -DEČKE
    -sminkat se
    -obitelj
    -životinje
    -lijepo vrijeme
    -RIJEKU i Aostu(grad u italiji)
    -talijane
    -PAŠTU,LAZANJE....smijehthumbup
    -narodnjake,cajke,pop...smijeh

    NE volim:
    -dvolične osobe
    -laži
    -da se govori iza leđa
    -šah
    -rock...
    -bit po cijele dane doma
    -bit traljeve volje
    -bit neuredna(mislim na izgled!!)
    -svađat se
    -žohare
    -fufice koje se nabacuju mojim deckima(iris i kiki znaju o čemu pricam)!!!!!!!!!!!!!

neki naj blogovi!! koje ja čitam!!!

Sličice-svih vrsta!