html> vratila sam seeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! - lifeissuks - Blog.hr
< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

tu ce biti svega a najvise
o mom jebenom zivotu!!!!!!!

nesto o meni!!!!!!!!!!!!!!
JA SAM:ja
SPOL:žensko
PONEKAD ME ZOVU:Nella,poskok...
DOSLA SAM NA OVAJ JEBENI SVIJET:24.01...
ŽIVIM U:najboljem kvartu DUGAVE
NAJ FRENDICE:lara,pepsy,bunny,nellita
NAJ FRENDOVI:
LJUBAVNO STANJE:zauzeta(hehe)
VOLIM:more,sunce,rođendane,zajebanciju...
NE VOLIM:umišljene ljude koji mislie samo na sebe
SLUSAM:svašta zavisi kako sam raspoložena hehe
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

lara dugacki su joj posto 3 metra hehe
majenaa
purgerica
sara
mardetko

utorak, 02.01.2007.

vratila sam seeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Ljudi vratila sam se e bilo je jebeno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kako ste se proveli ja sam se superthumbupthumbup
bila san u hotelu prvi dan grozan nisam nikoga znala a kasnje sam isla na nocno kupanje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a na novu
me upozno mooj brat sa jednim renatom!!!!!malim simom.franinom....
!zebavali se mi i do pola 5(ja mislim) e bilo je fakat jebeno bila mi je cijela kosa peglom ono postepeno a nasminkala me stara stavila:tus,maskaru,sjenila... poslje nove sisla ja na dorucak poslje dorucka isla na bazene sa njima malo smo bili se vani kupali!!!!!!!!
ali smo se vratili!!!!!!bili smo negdje 3 ili 4 sata!!!!pa smo isli!!!!!!!!
malo kasnje upozvamo mi marina tip je zakon zna brejkat(kak se to vec kaze)i repat hehe!!!!!!!!bili mi ne internetu..............yesyes
a poslje toga mi zebavali ljude ja,sime,franina,marin,renato i jedan filip!!!!!!!!!! bilo je ispod stepenica nake mali drveni kauc mi ga odnjeli tako na neka vrati i ostavili ga i pokucali i begali a poslje toga kucali ljudima na vrata i ostavljali na papiru dodi u sobu 291(ili neki drugi broj sobe)igrali bocu istine.....itd....proslo to sve brzo i danas dosla u zg
u pola 8 a nadam se da ste skuzili post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
mozda vam objavim slike sa fotica ali dok se izradi film!!!!!!!!!!!!!!
a bazeni su bili fenomenalnothumbupthumbupthumbupthumbup
ma idem ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vojim vas sve
i hocu puno komentara!!!!!yesyesyesyesyesyesyes
a zahvaljujem u komentiranju target=_blank>majenaaandreaswetica

- 13:39 - Komentari (205) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.