html> jebeni su bazeni!!!!!!! a i hoteli - lifeissuks - Blog.hr
  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

tu ce biti svega a najvise
o mom jebenom zivotu!!!!!!!

nesto o meni!!!!!!!!!!!!!!
JA SAM:ja
SPOL:žensko
PONEKAD ME ZOVU:Nella,poskok...
DOSLA SAM NA OVAJ JEBENI SVIJET:24.01...
ŽIVIM U:najboljem kvartu DUGAVE
NAJ FRENDICE:lara,pepsy,bunny,nellita
NAJ FRENDOVI:
LJUBAVNO STANJE:zauzeta(hehe)
VOLIM:more,sunce,rođendane,zajebanciju...
NE VOLIM:umišljene ljude koji mislie samo na sebe
SLUSAM:svašta zavisi kako sam raspoložena hehe
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

lara dugacki su joj posto 3 metra hehe
majenaa
purgerica
sara
mardetko

nedjelja, 31.12.2006.

jebeni su bazeni!!!!!!! a i hoteli

e ljudiii!!!!!!!!!!!!!!!!
ja vam se sam javljam tu je fakat jebeno!!!!!
a ima 3 hotela 1 je cool bazeni su joj....ma super je a bazeni su.....
joj....kak da to kazem imaju 10 bazena imaju vani nekak ko gusarski brod
bazene itd....stavit cu mozda slike a i u mom)(mislim ne mom..)IMA INTERNETTTTT
hehe evo oni neki tam plesu a ja na internetu!!!!!!!!!!!!!thumbupthumbup
Ljudi nemrem vam se javljat jel....ma neznam aj javljat cu vam se ajme nekaj sam saznela
o............nije vazno ali cure su mi rekle i ne zelim tu osobu spominjat jel je bezobraznoooooo
ma necu vise o tome!!!!!!!!!bangbang
kako vam je???????di slavite novu???????
joj ja bi sada bila sa mojim frendicama ali.......
kaj se moze aj idem se ja sada tamo vuc cekam ponoc da
mogi INGRID cestitat rockas!!!!!a i da mogu mojim frendovima/frendicama cestitat
novu!!!!!a i naravno hocu vama cestitat zelim vam svima koji posjetite ovaj blog
SRETANU NOVU GODINU!!!!!!!!!!!!2006 headbanghehe salim se 2007
aj idem ja sada malo..........ma neznam!!!!!!!!!!!!!

VoJiM vAs SvE
pOsEbNo:laru,nellitu,bunny...............

pUsA

PS:JOS JEDNOM SRETNA NOVA
I DOK SE VRATIM U SVOJ VOLJENI GRAD ZAGREB
HOCU VIDJETI PUNO KOMENTARA!!!!!!!
BYE-BYEmahmahmahwavewavewavewave

zare:sretno sa tinom hahahahahahayesyesyes

- 21:25 - Komentari (70) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.