html> zare!!!!!!znam da ces to citat!!!!!!hehe - lifeissuks - Blog.hr
  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

tu ce biti svega a najvise
o mom jebenom zivotu!!!!!!!

nesto o meni!!!!!!!!!!!!!!
JA SAM:ja
SPOL:žensko
PONEKAD ME ZOVU:Nella,poskok...
DOSLA SAM NA OVAJ JEBENI SVIJET:24.01...
ŽIVIM U:najboljem kvartu DUGAVE
NAJ FRENDICE:lara,pepsy,bunny,nellita
NAJ FRENDOVI:
LJUBAVNO STANJE:zauzeta(hehe)
VOLIM:more,sunce,rođendane,zajebanciju...
NE VOLIM:umišljene ljude koji mislie samo na sebe
SLUSAM:svašta zavisi kako sam raspoložena hehe
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

lara dugacki su joj posto 3 metra hehe
majenaa
purgerica
sara
mardetko

petak, 29.12.2006.

zare!!!!!!znam da ces to citat!!!!!!hehe

Hy......ljudofi mojiwavewave
jebote ja se sada moram spremat za sutra jel idem u sloveniju na jebeni docek nove godine!!!!!!!!
a i moram spremat sobu!!!!!!!!e da ljudi uskoro mi jr rodendan!!!!hehe ne bas uskoro ali 24.01 ali cu ga ja valjda prije slavit neznam zato kaj ma neznammmmm!!!!a pozvat cu!!!!!!!
LARU
NELLITU
BUNNY
PEPSY
MARDETKA
ANU
RITU
TONCEKA(neznam zbog lare pa...
BRANKA(valjda
JARCOVA
MOZDA DUBOVSKOG I SULJKA
a ja mislim da su to svi ili.......ma neznam pozvat cu ih ja jos moam se dogovorit sa curama pa onda.........jebote sada gledam novu love kak zenska brzo prica!!!!!!!e brat mi je jucer pokazo neku pjesmu od tehna a bs je dobra!!!!!!e da i danas valjda cu moc vanzato kaj idem nadocek pa da se oprostim od mojih bebica!!!!!!!zna se kohih!!!!!
e idem ja sada aj necu vam post pisat vise mislim u ovoj godini!!!!!
DOK SE VRATIM HOCU DA VIDIM PUNOOOOOOO
KOMENTARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VOJI VAS SVE VASA NELLA
BYE-BYEwavewavewavewavewave
PS:retardiran post i niste ama bas nikaj vazno saznali


- 11:51 - Komentari (149) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.