utorak, 27.02.2018.

SUDBONOSNI JANUAR 4.dio

Odlazak u grad u koji sam jedva čekala doći više nije imao snagu kojom me do tada privlačio. Sva sreća pa je bilo dosta obaveza. Nisam stigla toliko razmišljati o svemu što me duboko potreslo, a istim trenutkom ponijelo u visine. Moj hod koji je toliko godina prelazio preko mnogih prepreka, odjednom je zateturao. Osjetila sam da padam, a on me svojim porukama koje su mi značile više od sna, više od udaha, dizao, hrabrio. Zemlja sevdaha je imala te dane magičnost. Čak je i snijeg u kasne noćne sate zabijelio sredinu. Željela sam biti sama. Trčati ulicama i ujedno i smijati se i plakati. Željela sam razbiti tišinu onim nekim posebnim osjetom. Puno toga sam željela i toliko snažno da dok ovo pišem (mjesec i pol dana nakon susreta) osjećam kako me steže grlo. Zasuzi mi oko. I dlanom uznemireno brišem s obraza trag ljubavi ili tuge ili one nesigurnosti koju sad imam i milion puta postavljenog pitanja i zakašnjelog odgovora.

Mnogo je u svijetu romantičnih duša, mnogo muškaraca koji se trude, mnogo poruka, ali "Subonosni januar" je bez pitanja gurnuo u naručje Njega. I znala sam da je On netko tko će moj svijet okrenuti naglavačke.
Tog subotnjeg predvečerja, riječi koje je odaslao s planine zvučale su nestvarno.
"Ti si, očito, donijela ono nešto sa sobom. Zbog toga je sve ovako kako jeste. Lijepo, romantično, nježno, slatko i pomalo divlje."
A on ne zna ako sam i donijela da je to postalo cjelovitost tek uz njega, tek se tu prosula čarobnost.
Još jedna večer kroz obaveze, pa jutro, kavica, zagrljaji i poljupci sa divnim ljudima, odlazak iz zemlje sevdaha i njegova poruka;
" Malena, želim ti sretan put! U martu bih trebao biti u tvojemu gradu. Nadajmo se tom susretu, čekajmo ga.

Željela sam mir i tišinu pri povratku, nekako me obuzela Simonova poezija i pjesma koju sam uvijek voljela slušati
i preslušala i pročitala na tisuće puta:
"Čekaj me, i ja ću sigurno doći, sve smrti me ubiti neće.
Nek kaže tko me čekao nije: Taj je imao sreće!
Tko čekati ne zna, taj neće shvatiti niti će znati drugi
da si me spasila ti jedina čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje samo znat ćemo kako preživjeh vatru kletu,
naprosto, ti si čekati znala kao nitko na svijetu."

Vratila sam se doma. Ušao je nemir u moj mir. I njegova poruka:
-"Nadam se da ćeš nešto napisati poslije ovoga potresa."
I kao da nisam znala što da pišem. Gdje da lakše pronađem psihologa za ovo stanje u kom moj duh ne vlada. Poezija, pismo, zapis, dnevnik.
"Dnevnik jedne malene" u kom želim prostrti tepih satkan od najčistijeg i najfinijeg osjeta ljubavi.
Skinula sam sve sa sebe i gola pišem ono što se teško da ispisati. Opipljivo je, a neda se dotaći. Sjeta je prizvala sliku školjke koju je jednom prilikom poslao i nesuvsilo pitanje:
- Jesam li i ovim trenom Njegov biser, Njegova čežnja i Njegovo Sada!
4>

Oznake: dnevnik jedne malene

- 13:21 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2019 (5)
Ožujak 2018 (5)
Veljača 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

l.p.

U dogovoru s Mjesecom
postat ću zavodnik i kicoš
i sve svoje rukopise
natopljene u čaši Korlata
ispit ću u jednom gutljaju

v.d.m.

Mani se filozofije i modernog pjesništva
voli me, voli me jednostavno kao što Ja Tebe volim
divljim, prostim riječima reci "Volim te"
tako da te duša zaboli, da ti srce preskoči
kad samo pomisliš na mene
voli me kao što dijete voli
jasno, otvoreno, bez zadrške
voli me tako da ti bude svejedno
hoću li te s*ebati
ma kako ti volja, samo me voli
jer oko mog srca nema štita, nema proračuna
samo gola, čista emocija
kao suza, kao ljubav
Voli me, jer Volim te

Crvena Jabuka & Kemal Monteno - Nekako s proljeća

Nekako s proljeća

tamo negdje daleko, daleko, iza
u uvali loše usidrenih brodova
imali su zavodljivu ideju
ušuljati se u život svjetionika
i postati parodija smrti .