27.07.2004., utorak: Par reklama koje sam danas cuo (a neke jucer i pogledao)
Jutros, vozeci se u autu, upalih Otvoreni radio. Kao i obicno, cuo sam puno reklama, ali izdvojit cu dvije koje mi se svidjaju:

Prva je za Poli salame – reklama sa skrivenom porukom (Ludi za Poli). Bas mi se svidja ta reklama. Zakon je!
Druga, koju bih izdvojio, je za Copertone. Ima ih cijeli niz s rimama, a namijenjene su ljudima za «prljavom» mastom! (To su one reklame koje na kraju imaju npr. rijec noge ili bedra). Svaka cast reklamnoj agenciji koja ih je napisala!

E a sad dvije reklame koje sam vidio na televiziji i bas mi se ne svidjaju: Kras napolitanke i Boris Dvornik (Djeco, prvo treba oprati ruke, a dokle bi ja mogao pojesti koju napolitanku!). Ta mi je reklama potpuno bezvezna, a i Boris Dvornik je poprilicno ostario i sve gore glumi!

Jos moram izdvojiti i Vip.me ljetnu tarifu – u reklami koja je zanimljivo zamisljena (promuknuti glas zbog puno telefoniranja), pojavljuju se tipicni korisnici mobitela u Hrvatskoj. Ako niste znali, u Hrvatskoj svaki korisnik mobitela ima plocice na trbuhu, a svaka korisnica izgleda kao manekenka! Vrlo uvjerljivo!


Imam i najavu za veceras: U krupnom planu – u studiju ce se suceliti Racan, Cacic, Kalmeta i Zuzul! Moglo bi biti zanimljivo!


I jos nesto – suska se da bi Ivan Blazicko mogao prijeci na RTL Telviziju i da bi tamo bio direktor programa …..


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.