Friendster

Friendster

nedjelja, 20.05.2007.

...RASPAD?!?!?!...Možda bloga,a vjeorjatno nas...

....Evo ljudi javljam vam se ja..neki sretni neki ne...ali za to me sad boli briga...ovaj post ne rado pišem..uopće nemam inspiracije...a ko bi je i imo kad
vam nosim Ne dobre vijesti...jer je jučer i prekjučer bilo svašta...ne znam što da vam kažem...jako sma razočarana jednom osobom....
iz priloženog ćete zaključiti kojom....dakle..khm..khm...da ne duljim:
Prekjučer bilo kao sve 5..ide tvgmg vaaaan..jeeeeeej..mal se sprdat po tvrđi i te fore...no Larče i Tihi nam nisu išle naša,stravstvena plesačica imala trening...a ova se ošla drpat s dečkom(haha šalim se Tomo znam ja da ti imaš sam dobre namjere).....i na kraju išle sam Marinčekiss,Ari,Grga i ja...
(da naglasim Ari nije dio tvgmg,što nekim osobama nikad neće biti jasno)...došle u Ben naručile Cedevitu..mal laprdale...i onda nam Grga namjerno POČNE..da ne kažem srat...tj.Marinu dovoditi u neugodnu situaciju pred Arijanom...
..STVAR
...Citiram:Aj mi vi sad recite zašto se,kad se ide van,uvijek kaže idu tvgmg i ARI(onak se kao naglasi)....

...ja popizdila...blabla..rekla bih joj svašt ali neću si uništiti dan..neg odem nazvat Dozeta da mu kao serem što nije išao s nama....sam da se maknem...
..Ali se Marinče se izvukla...(pametno moe..pametnija od ljud koji je namjerno pokušavaju sjebat)..i tak prošo taj šugavi petak...
...E sad u sub je bilo svašt...naime...ja bila s mojim Zvonetomkisscerek..a t gmg i ARI(kad Grga kaže da naglašavamo,pa onda ev i ja ću sad)...išle van...(Mošte si misliti lude zabave bez mene..haha...kak sam umišljena,ali ljude treba prihvatIti onakve kakvi jesu)...
...Da bi mene Tihi nazvala oko 10 da mi kaže kak je rekla Grgi sve ..da ne duljim...
TO SVE BI BILO:(ne citiram):više nam je dosta tvog ulizivanja na satu..zbog kojeg samo sebi pomažeš a nas sve sjebeš(nas sve nepoštene ljudesmokin)...tvog cinkanja,bezveznog plakanja kojeg ne razumijemo a pokušavamo pomoć,umišljanja da ti svi žele loše,a pogotovo ja(Vlatka),stalnog PRIHVAČANJA LJUDI TAKVIH KAKVI JESU..
...Grga zaboga miloga tim ih ti ne prihvaćaš takvima kavi jesu nego i pravš savršenima,ali glavno da ti uvijek smeta što je meni torba otvorena i što imam zgužvane i neuredne bilježnice(ne uzimajte za zlosmijeh),i da ne nabrajam više...jako si me razočarala...
...Možda nisam fer ali ovo ću isto napisati: Nisam imala niš protiv Ari u početku,ali sad imam određene razloge,
ovo sve se ne bi dodogilo da TI nisi silila da ona izlazi s nama,udaljila si se
i počela nam za svaku sitnicu srat,a koliko mi se čini da si i zbog nje izgubila i Barbaru i Ivanu...
...Svaka čast!thumbupPokazala si se kao prava prijeteljica,ali ne prema nama nego prema njoj,sam ne znam ko je pomago kad je bilo teško i razumio neke stvari koje drugi ne bi....
...Sad razmisli malo kakvu si "žrtvu pridonjela"...mislim možda će ti biti sad lakše...meni neće...ali jbg...
...Sad bi Dozet naš(joj kak ga volim...lola jedna..haha) reko AAAA RASPAD TV GMG....ne znam....vjerojatno i je...nažalostno...ali što ćete ljudi ...znam da niste pol tog razumjeli ali ovo je sve pisano isključivo zbog ljudi koji znaju o čem se radi...tak da et...
...pozz sve po redu:
MOJ t gm-drolje volim vas,a za ovo..jbg..
MOG Zvoneta-ljubavi volim te,u subotu bilo predobro
Dozeta NAŠEG-fufo budi dobar,i dolazim prvom prilikom do tebe..jedva čekaš ,znamsmijeh
Barbi-krme vidla sma te danas kod Grafičara bacio si neki papir na pod
Brci i kumi Abičić-..no coment..haha...
Ivančetu i Maji-...padnite raz da možemo ići ponovo zajednokiss
Gugiću-samo nek nam ruka što prije ozdravi,da se druga može slomit..ak iz fizike ono ne bude dobro
...i još mnogima..koje mi se sad ne da nabrajat...mahmah



I SAM D AKAŽEM...ŽAO MI JE...,MOŽDA MOJIMA(T GM)NEĆE BITI PRAVO ŠTO TO KAŽEM,ALI MISLIM DA I VI TAK MISLITE..SAM ŠTO ETO...JAKO MI JE ŽAO JER JE IPAK TO GRGA...I JA NJU I DALJE VOLIM...namcor


By:...Vlatka...

| 17:23 | Don't shit too much (94) | Ne klikaj...=) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.