Cursors

evo mene natrag.... - u mom životu sreća je vrlo kratka....a bol i patnja tu su stalno.... - Blog.hr

evo mene natrag....

subota, 15.04.2006.

uf....duuugo me nije bilo...tj. napisala sam ja postove ali su mi ih obrisali...onda kad su brisali postove....
ah evo opet mi se vratila želja da pišem ovaj blog...
puuno se toga dogodilo dok me nije bilo....
ali eto mislim da ću sad ćešće pisat blog...ali neću vam ništa obećat...

joj u zadnje vrjeme sam užasno sretna...

prije mjesec dana najbolja prijateljica mi je završila u bolnici...konj ju je kopitom u glavu....
svi smo bili shrvani...uopće nisam mogla doć k sebi.....bila je mjesec dana u komi....
i sad nakon tih mjesec dana napokon se probudila i progovorila....što je najbolje svega se sjeća....
jučer smo se ćak i ćule....još je u bolnici ali me je nazvala njena mama i dala mi nju....
bila sam presretna...i još sam uvjek....u ponedjeljak ću vjerojatno ić k njoj...
malo me strah neznam što joj smijem a što nesmijem reć....ali važno mi je samo da ju vidim....eto užasno sam sretna zbog nje...wink

a ljubav...ma ljubav je u totalnom....k____no
da još uvjek sam s onim istim dečkom....da već 8 mj.
ali napravila sam jednu veliku glupost...a sad se kajem.....ali on mi to nikad neće oprostit....čak štoviše 100000% sam sigurna da će mi vratit....danas smo se tolko posvađali....da neznam....neznam kaj da radim.....
a eto dosta sam vam napisala idem.....

pusa svima....

<< Arhiva >>