< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

od 03.04.2007
ovaj blog posjetilo je

Counter
Get a Counter



SOMETHING ABOUT ME


NAME: tuzna...
SURNAME: povrjeđena...
NICK: usamljena...
BIRDTHDAY: dosad sam ih imala 14...
I LOVE: glazbu... ples... prijatelje... izlaske subotom...
I LIVE: u makarskoj...
I HATE: ljude koji lažu... umišljene ljude... licimjerne osobe... ...
THE BEST FOOD: spagetti... škampe... blitva... gljive...
THE BEST DRINK: voda... sok od narance, visnje te svi ostali negazirani sokovi...
I HOPE: da cu pronaci srecu u zivotu... napuniti 18 godina i biti samostalna...

TTalented
UUnnatural
ZZippy
NNaughty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MALO SLIKA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us












Free Music

Free Music



Free Music


 

četvrtak, 03.05.2007.

SVE ŠTO JE LIJEPO KRATKO TRAJE...



Ma evo samo da vam se javim... prvo ispričavam se svima kojima nisam mogla ostaviti komentar... nesto mi kompjuter ne valja... svaki put mi izbaci... i ovaj post pišem drugi put... ...
I eto... stvarno ne znam šta da vam pišem... e da... šta se tiče naslova... mislim da ste mogli odma skontat... bivši najfrend i ja... ma gluposti... opet se svađamo... ali prizivit cu... i ja a i on... ma evo ostavit cu vam samo jednu pjesmicu da post ne bude toliko dosadan... iako me ni velika inspiracija nije uvatila... ali eto...

NEKA TI MORE KAŽE...

Neka ti more šapne,
Kad ne mogu ja...
Neka te more grli,
Kad ne mogu ja...
I neka ti more kaže onu
Toplu, čarobnu riječ,
Od koje ti srce poskoči
I od koje ti sve bude svejedno,
Neka ti šapne:
“Volim te“,
Kad ne mogu ja...
Neka te more poljubi,
Kad ne mogu ja...



|| komentari -->9 || print || # ||


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.