< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

od 03.04.2007
ovaj blog posjetilo je

Counter
Get a Counter



SOMETHING ABOUT ME


NAME: tuzna...
SURNAME: povrjeđena...
NICK: usamljena...
BIRDTHDAY: dosad sam ih imala 14...
I LOVE: glazbu... ples... prijatelje... izlaske subotom...
I LIVE: u makarskoj...
I HATE: ljude koji lažu... umišljene ljude... licimjerne osobe... ...
THE BEST FOOD: spagetti... škampe... blitva... gljive...
THE BEST DRINK: voda... sok od narance, visnje te svi ostali negazirani sokovi...
I HOPE: da cu pronaci srecu u zivotu... napuniti 18 godina i biti samostalna...

TTalented
UUnnatural
ZZippy
NNaughty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MALO SLIKA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us












Free Music

Free Music



Free Music


 

četvrtak, 26.04.2007.

NAPREDUJEM...

sigurno se pitate cemu ovaj naslov... e pa citajte pa ce te saznati...
pa evo... jutros sam se probudila u sedam sati... rano... pogotovo za mene koja spava do podne... no skola mi je bila u osam... pa eto morala sam... no osjecala sam se grozno... tako sam tila nastavit spavat... ususkat se u topao krevet i usnuti u san... da sam bar... no bila mi je lektira... kako je kraj mjmjeseca... ma glupost... i tako ja krenem u skolu... i jeli mi virujete... ovo mi je bio najbolji dan u skoli... nadam se da ce biti jos ovakvih... uglavnom... predmeti su nam bili svi neki lagani... cili dan je bio samo zajebancija... ma fantasticno... cak se ni sa bivsim najfrendom nisam svadjala, prepirala... danas smo si bili super... ono stvarno super... zezali smo se... grlili... ma zakon... tako sam bila sretna... ne samo zbog toga sta se nisam s njim svadjala... iako je to jedan od glavnih razloga... sve mi je bilo super... cak sam nakon nastave otisla zapalit koju cigaru s drustvom... sta odavno nisam... onako bezveze... iz zajebancije... ma bilo mi je odlicno... i nadam se da ce biti jos ovakvih dana... pa eto... mislim da bi ste sad trebali shvatit naslov... a ako niste evo da vam pojasnim... napredujem sta vise nisam onako tuzna... iako tuga me jos nije napustila... samo sam okusila srecu...
pa evo sad kratka pjesmica:

LJUBAV- STO JE TO???

LJUBAV JE...
LJUBAV JE BOL...
ZAŠTO?
JER ZBOG LJUBAVI
PATIM...
PLAĆEM...
TUGUJEM...

NO...
LJUBAV JE...
LJUBAV JE SREĆA...
ZAŠTO?
JER ZBOG LJUBAVI
SE OSJECAM SRETNO...
LIJEPO...
LUDO...



|| komentari -->15 || print || # ||


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.