Kako se sexa - Susret s djevojkom

nedjelja , 23.12.2018.

Net.hr










Click here: Kako se sexa






Držite se svoje analitičnosti. Sve za tebe, slatka koro od torte! Ali ako se anus potpuno opusti, analni spolni odnos se može poboljšati i ponuditi izuzetne užitke, a istovremeno povećati također i osjetljivost klitorisa i penisa.



kako se sexa

Nikada neće znati koliko ljubav i privlačnost mogu da utiču na orgazam. 5<>X 40 @07<8HY0H ?0 A5 =5[5H 1@8=CB8 8 18[5H >?CHB5=. Kaj če bo rekla a si ti fuknjen? Privlači li te uopšte partneri, zaljubljena ili si u vezi samo da nisi, sama?



kako se sexa

Net.hr - Zašto bi bilo za žene ružno i ne primereno a za muškarce tako normalno i logično. ISla sam kod ginekologa, ali nikad mu nisam postavila ovo pitanje, izgleda da cu morati.



kako se sexa

Međutim, želite li da odigrate mudro, i pre svega da ga naterate da se ludo zaljubi u vas, moraćete da poslušate sledeće savete. Budite svoji Niko ne voli obmane. Naravno, svi se mi s vremena na vreme trudimo nekog da impresioniramo, ali postoji granica između pretvaranja, odnosno lažnog predstavljanja i početnog dodvoravanja. Stoga ga slušajte dok govori o najdražem sportu, ali se ne pretvarajte da ste njegov zakleti obožavalac kako biste mu se svideli i kako bi vas pozvao na. Obucite ono što inače nosite, u čemu će vam biti udobno i u čemu se osećate seksi. Istaknite atribute, ali odećom koja pristaje vašem svakodnevnom stilu. Budite svoji u svakom smislu! Razigranim i zavodljivim očima možete da mu pokažete da želite da ga upoznate, a na njemu je da zagrize mamac. Pripazite pri tom da ne budete previše navalentni, ali ako ga uhvatite kako zuri u vas, iskoristite to. Pogledajte ga u oči i nasmešite mu se. Definitivno će znati da ste zainteresovani, a to ga možda i ohrabri da vam priđe. Očarajte ga osmehom Jedno od najmoćnijih oružja pomoću kojeg možete da rastopite i najtvrđeg muškarca je. Stoga, kad god naletite na njega, poslužite se svojim biserima. Nema lakšeg načina da pokažete muškarcu da ste prijateljski raspoloženi, pristupačni i, što je najbitnije, zainteresovani za njega. Javno izjavljivanje ljubavi nije jedna od opcija, ali gestovi i razni trikovi zavođenja mogu da budu i te kako moćno oružje u vašoj. Sedite blizu njega, tokom razgovora ga nežno dotaknite i dajte mu do znanja da je različit od drugih muškaraca koji vas okružuju. Budite duhoviti Čule ste da za muškarce ne postoji ništa bolje od devojke koja zna dobro da ih nasmeje. Ovaj izuzetno efikasan način zavođenja i pridobijanja pažnje gotovo uvek za sobom povlači pozitivne rezultate. Stoga, ako imate dobar smisao za humor, ne plašite se da ga upotrebite jer je upravo on svojevrsni pokazatelj inteligencije - a to je pravi mamac za muškarce. Foto-ilustracija: Profimedia Pripazite da ne uđete u prijateljsku zonu Mnoge devojke pokušavaju prvo da postanu prijateljice, a zatim ljubavnice, što je u teoriji vrlo dobra ideja, ali u praksi baš i ne. Naime, istina je da dobre veze počivaju na prijateljstvu, ali budite oprezni da ne ostanete predugo u prijateljskoj zoni. Muškarac mora da vidi da ste ženstveni i nežni, a ne samo jedan od prijatelja. Pronađite balans i postignite svoj cilj da vas pozove na sastanak. Neka neke stvari ostanu misterija Stil zavođenja u kojem otkrivate sve tajne o sebi i u kojem se ponašate poput otvorene knjige neće vam doneti dobre rezultate. U razgovoru slobodno otkrijte pokoju zanimljivost o svom životu, ali ne i sve anegdote koje su vam se dogodile dok ste se s bivšim dečkom. Neke stvari su isključivo za vaše uši, a njemu golicajte maštu i učinite ga malim znatiželjnim dečakom. Foto-ilustracija: Profimedia Ne forsirajte razgovor Kada razgovarate s muškarcem s kojim želite da imate nešto više od pukog prepričavanja gde ste letovali prošle godine, nastojte da razgovor održite zanimljivim. Kada vam ponestane tema i nastupi neprijatna tišina, pronađite dobar izgovor za oproštaj i pristojno se pozdravite. Znamo da je to poslednje što želite da uradite, ali ovo je jedan od načina koji će ga navesti da se raduje vašem sledećem susretu. Zabavljajte se Ako ste napolju s grupom prijatelja, koncentrišite se na njih umesto da njega konstantno pratite pogledom. Zabavljajte se kao nikada u životu, zasmejavajte svoju okolinu i na taj način ga naterajte da i on poželi da bude deo nje. Svidja mi se jedan decko, a mislim da se i ja njemu svidjam, a problem je u tome sto kad smo bili na njegovom rodjendanu njegov brat mi je rekao da mu se svidjam pred svima i ja sam pogledala u njega i samo zacutala i nista nisam rekla i posle jednom nisam dosla u skolu i moje drugarice da bi ga privukle su mu rekle da sam ja zaljubljena u njega i da zelim da idem sa njim na maturu i sad mi je glupo da mu pridjem, stalno se gledamo na casovima ali se stalno izbegavamo jer izgleda da se stidimo. Uvek misli na mene i pazi me i brine se za mene i sve. Rekao mi je da zeli samom nešto ozbiljno. Ljubili smo se sve je bilo super ali posle par dana mi je rekao da ne oseca nista i da mu je bas zao jer sam super i sve i da bi on želeo da nešto oseca prema meni. Da li neko nekako moze da mi pomogne?



TIPOVI SEXA!
Opustite se 1 Nema potrebe da brinete o tome da li u tom položaju providni negliže pokriva višak kilograma. Ako je zanima muzika, raspitaću se za koncerte u gradu. Ovo je duža faza erotskog iskustva u kojoj se igrate toplo-hladno igre i može da traje oko pola sata. Jasno ćete primetiti da ste dostigli svoj cilj kroz ovu intimnu masažu. Muškarci su vizuelni tipovi. Znamo koliko nervnih završetaka ima na usnama, što će ovo učiniti nezaboravnim iskustvom. Medjutim, imam osecaj da jos uvek ne mogu da se opustim, uvek razmisljam da li cu postici dovoljnu erekciju. Še to: ko ji razlagate o svojih vročih sanjah, nikar ne omenjajte deklet, s katerimi ste jih že imeli priložnost izživeti! I njoj je to bio prvi put.

[Oglasi dominacija|Dopisivanje sa curom...|Poster : Tražim dečka za noćne akcije! Dok ja spavam, da on ubija komarce xd]






Oznake: Šokiraće, vas, koliko, žene, mogu, da, izdrže, bez, seksa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.