<body> Prvi post - music turn my life upside down :D - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic


Ei, nadam se da ce vam se svidjeti blog. Komajte puno!

PeAcE AnD LoVe :D

bedzevi.com,button,badges,priponke,Life sucks

Najdraza pjevacica je....
Avril
Rihanna
Britney Spears
Madonna
Byonce
Shakira
Nijedna od ovih
  
pollcode.com free polls


Ako u ovoj anketi nemano pjevačice koja vam je najdraža, onda napišite vama najdražu pjevačicu u komentarima!yessretan

Kakav je moj blog???


Kakav je moj blog?
Odlican
Super
Nije los
Bezveze
ZAKON
  
pollcode.com free polls


Koliko ste puta bili na ovom blogu:

Free Site Counters
Free Site Counters


SAT

sLiKiCe



CREDITS

x



Prvi post
31.07.2008. - 15:40

Pozdrav!
Danas cu mrvicu wise napisat. ODLUCILA SAM DA NE CU PISAT NOWI POST DOK MI NE OBILJEŽITE KOMENTARE STOTKOM! Imam nowi dizzajn!! Kakav je?? Danas sam gledala stare časopise Cosmopolitan-a i nasla časopise na kojima je Rihanna i Avril.Poslije ću vam stavit naslovnice.U njima sam procitala nesto o Rihanni, a to je :
5 STVARI KOJE NISTE ZNALI O RIHANNI DO SAD
1.IMA PUDLA D.J-a UZ KOJEG SE NAUČILA
ODGOVORNOSTI.
2.U SLOBODNOM VRIJEME VOLI
IGRATI IGRU GUITAR HERO I
GLEDATI FILMOVE!
3.IMA 5 TETOVAŽA
4.BOJI SE VODE
5.VJERUJE U DUHOVE.
Sad cu vam ispricat kaj je danas bilo. Kao i UWIJEK wruće, tak bi htjela snijeg. Ne želim više sunce.Danas sam se rolala, pjevala, papala, igrala se s micom i jos pUUno toga.Bila sam na msn-u i nikog nije bilo.Tak da ljudi dođite!!! Sutra moram ići na trening (tenis) u 8 sati (ujutro)... Sad sam se sijetila o cem bi mogla pisat. o mojim frendicama i frendovima...... Pa, ajmo krenut. Prwo frendice ima ih pUUno. Prva Nata, ona vam slusa strano i odlicna je ucenica, woli se zezat i ok je... Druga je Matea- ona je super, slusa narodnjake al nema veze, super je frendica.... Treca je Inesica- ona također slusa cajke al dobro njihov problem, Ja mrzim cajke..... Ma ne cu vise pisat jer bi pisala cijelu vijecnost.Sad cu pisat o nekoliko frendova... Prvi je Zoki, mali je vragolast al ok je, slusa cajke i igra nogomet... Drugi je Igor on je malo dosadan al neme veze.... Treci Matej, on je pravi štreberko, nema ni jednu 4 u imeniku. Cetvrti je Lesa, vragolan, sitan je al dinamitan...Ajd dosta sad, ne da mi se wise pisat, paaa... SWI su susupach i zakon. Poz 7.a! Weliki poz frendicama, frendovima i naravno redovitim komacima. Komajte jer neke dobre komowe wracam.Ne ce me bit nekoliko dana, tak da komajteee!Onaj tko redowito koma moze postat member, pa cak i moderator.... Napunite komentare do 100!
Ewo naslovnica Cosma:
Rihanninu naslovnicu Cosmopolitenasam nasla (na internetu), ali Avrilinu ne...cry...



| 107 | Komentiraj | Isprintaj | #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.