HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < × memories × - × pusti vodu da govna odu × - Blog.hr }
< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
× opis bLoga ×

Turbousisavači najpovoljniji kod biđy&žike&dive.xD.MA MI SMO TRI BUDALE KOJE ĆE PISAT TAKVA SRANJA...DA TI PAMET STANE(AKO JE IMAŠ) xD


xX°~0 ŽiKi~°Xx

Marija.
Žika.Žiksy.
13.1.94
Jarac.






MoZeTe Me NaCi:
ChaT:magmaa_15
MsN:princessinblack
999@hotmail.com


xX°~0 DiVi~°Xx


Iva
Diva,Điva,Lovricka,Debela.=D
4.6.93=D
Blizanac=D
Škola:hoteljersko turisticki komercijalist
Rukomet-ŽRK Bjelovar=D
VoLi:sve =D
Sretno slobodna =D
× Ja ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MoZeTe Me NaCi:
ChaT:diva_bj
MsN:diva_bj@
hotmail.com


xX°~BiĐy~°Xx


Marina.
Pašalićka.Biđy.
17.3.93
Riba.
Medicinska Škola
Bjelovar.Zubotehničar : )
Nogomet.
VoLi:maltretirat ljude,zajebanciju,
cokoladu,subote...
NeVoLi:tko ja?
nevolim...hmm....ma sve volim...
Zauzeta.

× Ja ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MoZeTe Me NaCi:
ChaT:pasalicka_haha
MsN:pasalicka@
hotmail.com



× Diva.Biđy.Žika. ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



× Žika.Biđy.Diva. ×

Image Hosted by ImageShack.us



× мι Luđacι ×

× Biđy&Diva-Izljewi Ljubawi ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



× Biđy&Diva-Izljewi Ljubawi 2 ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

× Biđy&Diva nakon hm.da.. : ) ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



× Biđy.Diva.Makarka. ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



× Diva.Matjana. ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




× Žika.Biđy. ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



× Slavna Trojka >>Jaca.Žika.Matjana.<< ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



× što je swe potrebno za nastawu 8.d ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




× netko pustio wodu da gowna odu ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




× naš sekjuriti ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




× nas tri u večernjim odielima u Iraku na Fešti ×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




× Žika. ×

Image Hosted by ImageShack.us


× Diwa. ×

Image Hosted by ImageShack.us



× Biđy. ×

Image Hosted by ImageShack.us








× LinKichi ×


PEPA I DIVA
DIVA :=)
Kellyy xD
Tina
Saricka
Anabela
Barbara i Janja
Janja
Ines
Krešo
Zika
Soski
Vuckica
Medak
Zika&Matjana&Jaca
Anchy
Mislav
Iwa(čazma)
Anchy 2
Nina i Tonkica
INES I KAKŠAAAA
Siva - zkn blog....
Tajnovita cura...
Cure iz 8.c
Pavicka
Šestanka
Serticka (iwa)
Nina i kikicaa>


× иasнa εkipica ×

ovo su ljudi s kojima se zajebavamo.xDDD..

PICA S DVA LICA

Image Hosted by ImageShack.us


jako dobra prijateljica...tjesi nas kad smo u pms
kad nam je tesko...
my best friendsretan
kobila i po nema sta...w.t.p

TETA SLAVCA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ona nam uvijek daje korisne savjete...kad nas kobila
zajebava...ona je uvijek tu...uvijek nasa TETA SLAVCA
W.T.P

DELFA
Image Hosted by ImageShack.us


kobilina sestra,retardirana
Delfa...ona nas zivcira..haha


saljite nam sljike....xD


                                              

ponedjeljak, 04.08.2008.

× memories ×

hmm... 5:46 cijelu noc nespavanja...opet mucenje...kao i prije zavrsetka osnovne...
ajmo krenut s ponudama...
turbo usisavac pod nazivom: prijateljizauvjek
cijena:neprocjenjiva
trajanje:neograniceno
snaga:maksimalna
punjenje:sjecanje na stare dane

to je jedina ponuda do sada :((( mislim da ih nece vise bit
ugl.usisavac je povoljan vrijednost mu se nezna...

heh daa..evo javlja vam se tko drugi???Iva...
žiku volim vise nego ikad...matjanu isto...sve mi fali..
sve je proslo...samo tako...gradili smo kao kulicu od pjeska..i
trudili se...ponekad se koji kat srusio ali smo nadogradile kulu
i nastavile je gradit sve zajedno 6 tockica od 2 raza osnovne...
i dosle smo napokon do vrhaa sagradile smo cijelu...samo je puhnuo vjetar i sve
se pretvorilo samo u poznanstvo...okke ja ne znam koji mi je...ali oky...

sjecam se jos onih dana...2 raz osnovne 6 tockica svaka nesto donese...
odmor...granicara...dalje...prva pricest...4 razz natjecanja nova poznanstva...
sve smo prosle zajedno...prvi decki...sex xD...svee...o njima sam sve znaala mislim
i sad znam...ali nie to to...i na kraju svega sam shvatila da su prijateljstva
sporedna stvar zivota...samo jedna cijelina koju stalno gradis...pa se sve srusi...
i opet nastavljas gradit...jer zivot je nistica bez frendoca...PRIJATELJI...ta rijec
znacila mi je sve..ali sad...nista...sta su to prijatelji???heh da pitanje i ne...
rekla sam da je ono jedan od zadnjih postova i svaki dan dolazim na blog i svaki
dan ista prica...razmisljanje,sjecanje,i na kraju suze...heh pitam se sta cu na to rec
za par godina...malo previse smo se zblizile da bi sad bio kraj...i darago mi je
kad se vidimo,prespavamo jedna kod druge,zekamo se,idemo zajedno u grad,jos maloo
dok ne nademo novo drustvo i igra pocinje ispocetka...vas zaboravit..stec nove...
gradit...pa srusit...pa opet u krug...kad gledas zivot je jedinstven blablabla...
a kad gledas zivot je nista...gradis,trudis se,prozivis sve...i na kraju umres...
maah...u subotu sam vidjela biđy nakon mjesec i pol...prosle su dvije pjesme ali
nasi zagrljaji&suze nisu prestale.ni onaj stari osjecaj sigurnosti u
njenom zagrljaju...kada grlis nekoga...i znas da ti je to mozda zadnji put
da ces je ikada zagrlit...i kada i sam znas da vise nije to to...ii da zivot mora ici dalje
htjele mi to ili ne...ovim putem...6 tockica zelim poruciti...
da mi je bilo prejebeno dobro u svih 8 godina i da se sjecam svih trenutaka i dobrih
i losih..iako je sve to nestalo...ali volim vas vise nego ikada...i sve ce to proc...
alii...cure sve naj naj dalje..i svaki put kad ste u neprilici nemojte stat...
jer zivot je kao labirint malo malo pa odes krivim smjerom...pa ispravis put
i nastavis dalje...evo usporedbe žika to si me ucila u 5 razu =D
na mene uvijek mozete racunat bilo koja doba noci...to i same znate...
uvijek na raspolaganju...

ne znam sta mi je bilo morala sam nest napisat...

p.s. WOLIM WAS!

Ova poruka nije za ljubav niti za ljepotu,
već da me se sjetiš nekad u životu...
A da me se sjetiš-to te ja nezadužujem
ti me zaboravi ako misliš da to zaslužujem....

Image Hosted by ImageShack.us


Istina...=(

žika : hm.da..kad mi je iwa poslala ovaj post da ga pročitam..rasplakala sam se ko budala..:S..shvatih koliko i meni fale swi :S..pošto je iwa napp već nešto onako liepo.nema smisla da ja dodajem neš..kad je swe weć rečeno : )..bivši 8.d-wolim was : )..

and that's it : )..

*hvala na kommovima*
*mwua.hug.VolimoWas.*

diva&žiksy&biđy


- 16:44 - Komentari (48) - - printaj - §