četvrtak, 26.10.2006.

Rade Lacković


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Trenutačno jedno od vodećih imena Grand produkcije, Rade Lacković, ovog je ljeta jedan od najzaposlenijih pjevača. Toliko je tražen da neke tezge mora i da odbija. Uživa u prezaposlenosti i ne prođe nijedan dan da ne zaključi kako je napravio sjajan potez kada se sa porodicom iz Frankfurta vratio u Šabac. Rođen je u Klenju. Prije 15-ak godina, otišao je u Njemačku. Pjevušio je, ali nije ni sanjao da će jednog dana poželeti da bude pevač. U Nemačkoj je sreo Miroljuba Aranđelovića Kemiša. Kad ga je čuo kako pjeva, Kemiš navalio da ga hvali i počeli su da se rađaju snovi o pjevačkoj karijeri... Snimio je album, pa još jedan, pa još jedan... Samo, nije bilo lako graditi karijeru van domovine. Ima dve godine kako se Rade definitivno vratio u Šabac...

Rade ima toliko hitova da ih ni ne treba nabrajati, jer svaka njegova pjesma je zasebna priča.

U NEDRA MI SIPAJ VINA

Cekao sam dugo ovo
da ostanem sam sa tobom
da se pripijem uz tebe
i pameti kazem zbogom

Ali to ti ne osecas
ovde vruce je odavno
pokusaj da spasis stvar
postaje mi vec dosadno

U nedra mi sipaj vina
da me rashladi
hajde nesto dobro
za nas nocas uradi

Dugo cekam ovo vece
do jutra da s tobom budem
ti i ja u cet'ri zida
posle mogu i da umrem


P.S. ispričavam se ako se blog otvara malo duže, ali to je upravo zbog prevelikog broja posjetitelja, stoga ne zamjerajte wave

- 18:12 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.