petak, 06.10.2006.

Samo tražim odgovor

Za netsoldiera.

Imam jedno malo pitanje za tebe.Pošto ljudi ne znaju o čemu se radi
ja ću u par rečenica pokušati objasniti narodu šta si ti uradio. NS(netsoldier)
je govno usrano za jedan forum o hackerima. Na tom forumu nakon što mi je izbrisao blog
a password je bio 1111, objavio jednu jako neobičnu priču. Ta pederčina(netsoldier) napisao
je svojim drugovima pederima kako mi je saznao password. Pričao je o tome kako se je
predstavio kao cura i od mene na relativno smješan način dobio password.Ja, naravno kad sam
to pročitao bio sam van sebe, nisam mogao vjerovati da postoji takva djubrad koja mogu
tako nešto osmisliti. I čim sam ja na forumu napisao da to djubre od čovjeka laže o svemu
tome obrisao je moj post. E pa obriši sad ovaj post ako možeš. I nek svi vide šta si ti za
pedera.

Ajd' mi sad reci zašto si to učinio ? Htio si ispati veća pederčina nego što jesi ?! Ili je
neki drugi razlog tome ?

Netsoldier, toliko si jadan da te ni vrag nebi primio u pakao. Ako želiš vidjeti svoje pravo lice
zabij si glavu u govno, otkriće ti mnogo toga, tvoj pravi izgled i karakter. Ako ima onih koji ga i dalje podržavaju postupak je i za njih isti.



- 19:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.