ponedjeljak, 25.09.2006.

SPLAVOVI


NOVICA ZDRAVKOVIć - SPLAVOVI

Ne budite mene, mamuran sam ja dead
od rakije ljute i od splavova party
ne budite mene, mamuran sam ja
ni majka me jutros nije poznala zujo

Cele noci ja na splavu wink
s njom sam pio party
jedva kucu da sam
jutros pogodio cool

Uvek s njom kad krenem kiss
kraj se odmah zna
ona duplu votku, dupli viski ja party
k'o u minska polja burninmad
da sam bio ja
ni majka me jutros nije poznala zujo

Od kako je sveta
to se dobro zna
da u svemu djavo prste umesa lud
moj djavo je bila ljuta rakija party
ni majka me jutros nije poznala zujo


ovo je pjesma za ekipu koja to zaslužuje. pozdrav ! thumbup

- 00:12 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.