nedjelja, 20.08.2006.

Slušaj techno zarazi se HIV-om


Oni koji preferiraju pop, rock, heavy metal, tehno ili gospel imaju veće izglede za infekciju HIV-om nego osobe koje više vole hip hop, reggae ili R&B. Nije stvar glazbe već stila života.


Američki znanstvenici s Columbia University su utvrdili kako je glazbeni ukus mladih osoba povezan s rizikom za infekciju virusom koji uzrokuje AIDS.

Pokazalo se kako mladi u dobi između 16 i 21 godine koji preferiraju pop, rock, heavy metal, tehno ili gospel imaju veće izglede za infekciju HIV-om nego osobe te dobi koje više vole hip hop, reggae ili rhythm and blues.

Istraživači dodaju kako njihov rad ne sugerira da samo slušanje određene vrste glazbe dovodi do infekcije HIV-om, nego vjeruju da se radi o povezanosti nekih glazbenih stilova s načinom ponašanja koji povećava rizik za zarazu.

Tako je utvrđeno da mladi koji radije slušaju hip hop često imaju više seksualnih partnera, ali i da redovito koriste kondome.

S druge strane, mladi koji preferiraju pop, tehno i drugu elektronsku glazbu kondome u prosjeku koriste tek povremeno, donosi



PA PREPORUČAM DA SE PREBACITE NA NARODNJAKE, evo i jednog teksta popularne pjesme:

Svi pevaju ove noci
svi zbog nekog case lome
a i ja bi da nazdravim
ali vise nemam kome

Svi mi nismo iste srece
nekog hoce, nekog nece
ti si srecna, tuzan ja
takva nam je sudbina

Svi pevaju ove noci
svi zbog nekog pesmu traze
a i ja bih da zapevam
al mi pesma ne pomaze

- 11:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.