ponedjeljak, 26.06.2006.

Vrijeme za promjene

nakon dužeg vremena odlučio sam se ipak na novi dizajn bloga. svako ponekad treba promjene, bilo to kod ljudi šišanje, nove alu felge na automobilu, novi mobitel u džepu, tako i blogu ponekad treba novi dizajn. nakon duže stanke ponovno sam u blogerskim vodama i nadam se da će sve ići glatko kao i prije. unatoč prijetnjama : "srušiću ti blog do sutra najkasnije", "prokleti debil hackirat ću te pa da vidiš što mi hackeri možemo" ništa od navedenog se nije desilo. moj password je oko 3 tjedna bio 123456 ali ga nitko nije uspio hackirati pa sam ga promijenio. pa kud bi svijet došao kad bi gamad poput (...) hackirala blogove. stvarno nema smisla. no da krenem dalje. u prodaji možete pronaći nekoliko novih albuma: Dragan Šaulić, Ljubiša Vasiljević, Biljana Mitrović, Asim Bajrić, Dejan Popadić i Almir 2006.
uskoro slijedi nova anketa i još malo redizajn bloga a do tad lijep pozdrav i uživajte na sve načine wave

- 13:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.