četvrtak, 15.06.2006.

NOVOSTI !


svi pederi poput nologicboarda i ekipe odjebite s mojeg bloga, nologicboard samo da znaš da je zabranjeno komentiranje sa tvojeg IP, i kad god se rekonektiraš ti imaš novi IP ali ja sam stavio zabranu stalnog IP-a. i prekidam raspravu sa time. sljedeći komentar na ovu temu brišem u roku 2 sekunde.

stiglo je mnoštvo novih albuma i da sad ne nabrajam koji su to, jednostavno posjetite FOLKOTEKA.COM

RADIO-MARTIN
- za one koji neznaju radio-martin je zagrebačka lokalna postaja i već nekoliko godina najslušanija. za više informacija posjetite radio-martin.hr.

DOMAĆE JE DOMAĆE 8

već tradicionalno svake godine pa tako i ove održan je festival domaće glazbe sa ukupno 35 izvođača. nagrade će se dijeliti za najbolji tekst, najbolji aranžman te najboljeg izvođača. sljedeće srijede 21.6.2006 je finalna večer i ukupno 20 izvođača borit će se za najboljeg izvođača 2006. tekstovi su isključivo domaće proizvodnje a isto tako i originalni. za oko mi je zapala jedna pjesma poznate grupe NOĆNI ŽIVOT - Zašto ovaj život ja bez tebe živim

pokraj mene stoji stara slika tvoja
sijeca me na dane kad si bila moja

zasto ovaj zivot ja bez tebe zivim
zasto nismo skupa koga ja da krivim
i ne molim tebe već sudbinu kletu
hej moja ljubavi prezalit te necu

sve na svijetu ovom ja bih tebi dao
sudjena mi nisi ja to nisam znao

KAD TE VIDIM S DRUGIM SRCE MI SE STEŽE
ALI ŽIVOT MORA, TEĆI I BEZ TEBE.


uživajte svi koji znate uživatu u životu ! wave

- 16:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.