subota, 10.06.2006.

haha koji LOL.


čitao sam prije pola sata blog lived. na njemu su kao neki hackeri i koji ruše blog zbog 4 razloga. pa na njihovom blogu piše ovako, citiram:

što rušimo ?
-One koji misle da su savršeni

moj odgovor: ja sam savršen party

-One koji se preseravaju

moj odgovor: ja se preseravam smijeh

-One koji misle da nece biti sruseni

moj odgovor: ja neću biti srušen thumbup

-One koji sprdaju hackere

moj odgovor: sprdam se sa vašim majkama
smokin

ako mi ga niste dosad srušili valjda će vas ovo natjerati da ga srušite. sretno netsoldier i tvojim lavićima (ekipi). kak ste jadni nemrete si pomoći rofl

- 12:34 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.