srijeda, 07.06.2006.

za netsoldiera i njegove laviće (ekipu)

oj smrade netsoldieru
ti si govno pederu
još kad pričaš bajke
ubiće te cajke

jebat ću ti majku
jebat sve po spisku
nek svi ljudi vide
šta pedera(netsoldiera) ide !

ubit ću te svjesno
ali jakooo bjesno
al' zapamti samo jedno
meni je svejedno

jebat ću ti majku
sve po spisku
nek svi ljudi vide
šta pedera(netsoldiera) ide !

i na kraju priče
kada zore sviče
ubit ću mrtvaca(tebe)
pa nek vide da si faca

i za kraj još tri stiha:

ajde hackeri drž'te se,
vi ste gamad kakve nema,
vi ste djubrad sve do neba.


net-to je u počast onima koji nisu zaslužili da im padnu blogovi, pičko jedna, ako si ga meni srušio nisi trebao srušiti blog onoj maloj, pizdo jedna pokvarena, uspio si ju uvjeriti da si ti admin blogova, ova pjesma je ništa drugo nego ono što osjećam prema tebi -PREZIR DJUBRE USRANO, vodi bitku samnom a pusti nedužne na miru. sad da ti objasnim nešto - TI I JA VODIMO RAT, ja tučem tebe ti tučeš nevine, pizdo jedna si shvatio ? i onda ćeš ti meni i moralu i nečemu, goni u rodno mjesto, i sakrij se tamo zauvijek, a BOG će ti suditi.

- 17:41 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.