nedjelja, 04.06.2006.

Kužiš ono ?! LOL

evo da se obranim od zadnjeg komentara napisanog od frlje.

e frlja frlja, nikad da se promijeniš. sad ću te malo citirati: "http://turbomania.blog.hr/ novi blog, staro sranje. Bacite pogled, borba se nastavlja.(Frlja 04.06.2006. 17:06)"
nakon što mi je netsoldier srušio blog pogledaj što si napisao: "Hvala. To je trebalo biti učinjeno kad tad.(Frlja 01.06.2006. 14:07)"
na mojem starom blogu si napisao " Bilo je i vrijeme da neko uništi to sranje.(Frlja 1.06.2006. 14:04)"
pa zar se to čini frendovima ???
i kao drugo TI si taj koji je vrijeđao, stvarno te žalim, da nakon tolko godina poznastva možeš to napraviti, a ja sam nazvao pederima one koji su mi to napravili, jbg tko bi znao da ćeš mi i ti to napraviti, :-(

i još jednom te citiram: "Ti drugačije ne znaš, osim direktnim vrijeđanjem, psovanjem" a naravno ja nigdje nisam direktno uvrijedio za razliku od tebe
opet te citiram: "ti si jedna teška seljačina. Gadiš mi se..." pa da samo znaš da je upravo to direktno vrijeđanje, a ja sad neznam stvarno kaj se tebi mota u glavi ? lud

pitanje za ljude glasi: tko je u pravu JA ili FRLJA ?*?

- 17:42 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.