nedjelja, 04.06.2006.

BUJNA MAŠTA ! ! !

evo svi već znaju o kradji mojeg bloga. i pederu nmetsoldieru koji mi je "hackirao" blog sa passwordom 1111 :-(. a šta će te. i hvali se on pred svima i hvali se on na stranici crohack. i odlučio se ja registrirati da vidim kako to oni "hackiraju" blogove. i šta sam pronašao ??? pronašao sam jednu priču(roman) kojeg je peder izmislio. skoro sam pao u nesvijest kad sam pročitao to. nisam znao odmah dal da sudski podnesem tužbu zbog takvih laži ili da mu Bog sudi. odluku sam prepustio Bogu. kada ovo počnete čitati molim vas da pročitate do samog kraja da vidite "happy end". ljudi koji me poznaju znaju što sam sposoban učiniti i znaju moje ponašanje a upravo u sljedećem tekstu nema ni jedne sličnosti sa mnom. evo ljudi pa uživajte dok čitate "roman" proizašao iz netsoldiereve bujne mašte.

sad pazite šta je netsoldier napisao na svojoj stranici crohack kako bi svoje dečke razveselio!!!

_______________________________________________________________________________

Ovdje sam(netsoldier) imao namjeru podijeliti s vama KAKO je pao turbofolk.blog.hr. Da ispunim tu moralnu duznost prema vama, draga moja ekipo
----------------
1.) Tip je stavio kontakt e-mail, kao ono, da mu se jave komadi iz njegovog "sela" na mail, da se dopisuje i da ako ispadne da su super - dobiju njegov broj mobitela. Ovdje je ulogu odigrao SocEng.
Ideja: Predstaviti se kao cura. Zapricati ga. Saznati od njega podatke o loginu. Difejsati ga.

2.) Korak prvi:
- napraviti alias na globalnetu kao child mail od mojeg accounta.
- ivana_kesic@globalnet.hr
- saljem mu prvi mail sledeceg sadrzaja (nije copy/paste):

> Bok, svidja mi se tvoj blog, strasno si pametan decko i zao mi je sto te onaj lik nETsOLDIER{to sam ja} toliko optuzuje! Tip je idiot! nema on pojma sta je muzika i da sam ti cura, brzo bih pokazala ja njemu! Imas super tekstove i vidim da se jako trudis da sve te predivne pjesme stavis na blog. Zbilja ti svaka cast! Imas jednu obozavateljicu koja bi napravila za tebe bas puno toga! Vidi se da isto razmisljamo, ali si bolji od mene... Btw, ja sam Ivana. Imas li sliku?

Slijedi ubrzo reply:
> Cao, ja sam Ivan.. Koja slucajnost! Hvala ti na svim komplimentima. Odakle si? Imam sliku, ali cu ti je poslati ako ti meni posaljes. Drago mi je da ti se svidja moj blog, imas li ti svoj?

kada sam vidio njegov mail, morao sam brzo odreagirati.. Nasao sam na google/slike neku plavusicu i odlucio mu poslati na mail tu sliku, da se mogu predstaviti kao zensko. Ideja mi je sinula kada je on pomenuo da li imam blog

> Hvala ti, Ivane sto si mi tako brzo odgovorio. Evo, poslala sam ti sliku. Nisam neka bajna, ali mi kazu da sam simpaticna i zgodnicka. Poslala sam ti sliku cijele moje figure jer sam vidjela onu tvoju anketu sto si je stavio na blog - sta prvo gledate kod cura, pa kada sam vidjela da si napisao kako ti uvijek prvo gledas figuru kod nas cura, odlucila sam ti poslati slicku da mi vidis cijelu figuru. Nadam se da cu ti se svidjeti. Tako si pametan i inteligentan decko, nadam se da ne mrzis plavuse, kao sto sam ja... Eh, da.. sad cu ti potvrditi da sam plavusa! nemam blog, jer nisam razmisljala o tome, ali kada vidim tvoj, dodje mi da pisem nesto. Ne tako sjajno kao ti, ali mozemo zajedno puno toga napraviti.. nadam se da ces mi brzo odgovoriti.. Kiss :* Ivana

Palo mi je napamet ispitati ga kako se otvara blog i neke stvari oko username-a ubrzo dolazi njegov mail:

> Joj kako si zgodnaaa!!! zasto tako kazes za sebe da nisi neka!!? tako si sexy, i mozes se pohvaliti sa grudima! ponosi se!! ja bih se ponosio da sam ti decko!! Jojjj.. zbilja si simpaticna i zgodna cura.. Jos mi nisi napisala odkud si!! molim te mi napisi!! E sto se tice bloga, to ti nije problem! odes tamo na kreiraj blog, upises kako ces da ti se blog zove, napises koji ces user name i sifru i mozes pisati. Malo je komplicirano pisanje, ali kada naucis, neces imati problema. Mogu ti pomoci, korak po korak. Sad mi je bed poslati ti sliku... Drugi put cu, malo sam sad... znas... kada sam te vidio.... ajde, javi se.. :* kiss i tebi. Ivan

Kada sam vidio ovo, mislim da sam htio poceti kajati na mjesec zagrizo je. Sada ga je trebalo samo malkice natjerati da pocne pisati. Imao sam ga u saci jer mi nije poslao sliku, a kako je mala sa slike zbilja slatka, znao sam da nece odustati od nje ni po koju cijenu. Dakle, imam otvoreno polje za jos jedan potez. Lovac na potezu

> Dragi Ivane, zbilja sam mislila da si malo vise od onoga sto pises da jesi. Nisam znala da si tako sramezljiv. Pa ne jedem ja male deckice a i mladja sam od tebe 2 godine {na blogu je napisao koliko ima godina}. nema veze, nadam se da cu te uskoro vidjeti. Necu ti reci odkud sam, sve dok mi ne posaljes sliku. Ali znaj da sam jaaako blizu Krapine {tip je KrapinaBoy } E sada, tebi je mozda lako napraviti blog, ali ja sam plava! uvijek racunaj na to!! Kaj je to username? sto da tu stavim? Mogu ime bloga? ili kaaajj!!! daj mi reci u iducem mailu, pliz!!! ne znam kako da pocnem!!

I bacio sam mu udicu...Uopce nisam mogao sanjat da ce mi napisat koji mu je username na Blogu

> Hej, macko! pa nemoj se ljutiti, evo obecavam ti da cu ti poslati uskoro sliku. Vidim da ti je stalo do mene, pa mi je sada lakse!{koji luzer...} A i ja stalno gledam ovu tvoju sliku. Predivna si. Imas li decka? E, nikako nemoj staviti svoj username isti kao ime bloga!!! npr: meni je naziv bloga turbofolk, a username mi je cvrtila. Tako da se ne zeznes, pa da ti netko ne provali u blog. ajde pokusaj.. pa javi. Evo ti moj broj 091xxxyyyz. javi se!
Kada sam vidio ovaj mail, odvalio sam od smijeha... imao sam ga na pola puta
{slijedi jos nebitnih par mailova tipa: micek macek, snjeskica, pahuljica....}

> hej ivane, evo jos sam jednom pokusala. Uspjela sam! sada jos trebam nauciti kako se radi u editoru i pocet cu pisati. Kao ti. Puno ti hvala! sada cu biti popularna medju svojim frendicama u razredu kada kazem ko mi je pomogao da napravim blog. I hvala na onim pjesama od cece i karleuse! Btw, vidjela sam na onom blogu od onog debila nETsOLDIERa da pise nesto protiv tebe! ma on je jedna obicna, primitvna ustaska budala! narodnjaci nemaju veze s politikom! to je muzika buducnosti!!!! e, jel se plasis mozda da ti netko ne izbrise blog, jer sam vidjela da je stavio medju linkove na blogu neki CroHack?? Mislim, kako ti moze netko srusiti blog? cujemo se :kiss :* Ivana

ovdje sam ocekivao da ce pokusati nesto objasniti ali me je zamalo srce drmnulo kada sam vidio mail:

> Joj, ivancice moja najdraza. Kako si mi slatkice danas? Drago mi je da si uspjela otvoriti blog. Znas, mogu ti blog srusiti jedino ako ti doznaju username i lozinku. Stavis samo godinu rodjenja da imas neki broj, pa ce biti teze da ti to netko naprave. Ma ne brini, preglup je on da mi srusi blog. Ja sam stavio godinu rodjenja i username za sifru... Hm, moram to promijeniti uskoro, jer mi pise na blogu godina rodjenja. Ali nitko mi ne zna username, pa nema sanse... Tako je lakse pamtiti sifru, samo tako napravi i nece ti se desiti da ti srusi netko blog. Odlucio sam da ti u iducem mailu posaljem sliku. PISI MI!! zasto mi ne pises sms?! zelim te upoznati! kiss* ivan --------------
I to je bio zadnji mail koji je napisao!
- username mi je rekao : cvrtila
- lozinku mi je rekao: cvrtila88

sve sto je ostalo bilo je da se ulogiram, promijenim username i pass i difejsam blog...

Analiza?
Najbolji nacin da od nekoga doznate nesto je da u njemu probudite primarne nagone HomoSapiens vrste. Najbolje kao krivo predstavljanje osobe suprotnog spola. Kada navucete HomoSapiensa, omamljenog niskim strastima, sve ovisi o vasoj snalazljivosti i inteligenciji na koji nacin cete iz njega izvuci potrebne podatke...
Eto, ekipa, tako je neslavnno zavrsio turbofolk.blog.hr

uzivajte!
{}


Zadnje prepravljeno od strane nETaNGEL na Thu Jun 01, 2006 11:43 pm, izmjenio 1 put u totalu


-------------------------------------------------------------------------
i nakon što sam se ja registrirao i napisao par komentara njegovim "frendovima" da piše laži, gluposti, odmah me je banao(blokirao registraciju) da ljudi ne saznaju kako je tip bolestan. ali ja sam bio jači od svega i to podijelio sa vama. al fora mu je i ono sa brojem mobitela. mogao je birati izmedju 091,098,099,095 i baš je krivog odabrao. ja naravno imam 098. ima još mnoštvo gluposti koje je napisao ali neka je njemu na savjesti. a vi pederi ako ste i dalje na njegovoj strani onda je i vama potrebna pomoć, jedno dugotrajno liječenje. bang

- 13:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.