subota, 03.06.2006.

važna OBAVIJEST !


pošto je stara adresa turbofolk blokirana morao sam preseliti na drugu. sa onog bloga bit će preseljeni svi linkovi, sve ankete i ostalo. ali nažalost postovi neću moći kopirati jer su izbrisani, a na žalost ni vaši komentari. jako mi je žao što se to dogodilo ali šta je tu je.

za netsoldiera: ovako stari svaka čast lijepo si me prešao. username: cvrtila i password 1111. ništa lakše veliš ha! a slušaj jbg šta ćeš takav je život. čupav, jeben i dlakav. ovako da ti kažem šta su moji frendi pronašli za mene:

tvoje pedersko ime: davor kustec
mjesto gdje smrad živi: zagreb
datum rodjenja: 20. veljača -> nisu 100% sigurni

obavijest: čuvaj se gdje god bio. nemoj hodati sam po ulici nije ti dobro za zdravlje, samo da znaš, jer ako te jednog dana sretnem JA ili neki drugi CAJKAŠ pukat ćemo ti nokat po nokat. zbog takve gamadi poput tebe se dešavaju pucnjave ali mi nećemo pucati, nego djelovati malo nježnije. uživaj pičko u životu dok možeš!

i još nešto, sadašnji username mi je MANIA, a password 1234 pa da te vidimo sad hackeru.

- 19:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.