petak, 04.01.2008.

Malo o meni

Krenula sam pisati blog iz jednoga razloga, a to je da si stavim misli na papir i pisanjem si ih razradim.

Puno puta mi je pomoglo da se preispitam oko nećega što sam krenula pisati i ponukalo me da si još dublje izanaliziram točnost i postojanost misaonog.

Pišući sve više sam se usmjeravala i uviđala što sam zapravo ja.

Gledam se unazad; uvijek sam imala svoju crtu ali ne i sebe, imala sam svoja razmišljanja ali ne i čvrste stavove zbog nesigurnosti i posljedično sam se priklanjala drugima.

Živjela sam spontano, ono što jesam i imala kuražnost da napravim dosta toga što mi je padalo na pamet ali ne razmišljajući o posljedicama.

Prolazila sam kroz život sa osmijehom na licu i pokušavala uživati međutim nisam u tome uspijevala jer me uvijek netko kočio. Danas ne gledam da je mene netko kočio već da sam se sama kočila. Jer nisam imala potrebne vještine samoobrane wink mada znam karate belj But u know what I mean wink

Nisam imala:
na sve sam gledala samo sa dobre strane ne uzimajući u obzir i loše, pozadinu ljudskih ponašanja i naume nisam čitala već funkcionirala po osiječajima, ljude sam čitala po osječaju i prihvačala ih po osječaju, ali si nisam mogla odrediti točno što me smeta i što je to što mi se nije sviđalo kod nekoga... sve u svemu živjela sam kao dijete... čisto, ono što je ono samo po prirodi - dobro, neiskvareno, ne vjeruje baš svakome, ali ga se da preveslati jer ne vjeruje u sebe i brzo se prikloni tuđem mišljenju, naivno...

Međutim životne situacije su me počele sve više gušiti i počela sam se koprcati u želji da dođem do zraka, prodišem ne znajuči u potpunosti što me smeta i želim, već imajući samo osjećaj koji me je vodio da počnem dobivati sebe, ono što ja želim jer sam do tada samo davala. Nakon što sam mislila da sam konačno dobila slobodu i gdje nisam samo davala, mi se desio preokret koji je prelio čašu i ponukao me na stavljanje misli na papir i polako se stvarala ideja da te misli stavim i na blog.

Blog mi je dosta pomogao jer mi je pišući u pozadini stalno bilo kako će me netko spustio na zemlju ukoliko budem baljezgala, no ujedno sam to i tražila jer je to moj način učenja i svaki komentra mi je dobro došao. To me samo još više usmijerilo i očvrsnulo.

I tako sam pišući odnosno razmišljajući došla do sebe, ono što sam sada;
Dobivam sve veću snagu misli, usmjerenost i stav.
Promijenili su mi se pogledi, ali ne i ja.

To me ponukalo na onu određenu misao, a to je da sam:

Pronašla sebe - ono ka ćemu sam uvijek težila i nesvijesno spontano izražavala, a buđenjem samo još osvijestila, izvukla na površinu i dalje produbljujem.

Svojim iskrenim pristupom prema sebi postižem buđenje
Trudim se zadržati ono isto dijete (okrenuvši se pozitivnim mislima, pračeno srcem što je najvažnije) koje ima u sebi dobro i čistu ljubav ali sada sa osviještenijim gledanjem na stvari, uključuje loše strane i uči se što više reagirati bez da ga diraju. Ali sada sam već naučila da kada mi se desi nešto loše da je normalno da osječam uznemirenost, ali se ne pripisuje čovjeku negativna crtica na zid negativnosti, već moj način usmjerenog i pozitivnog razmišljanja to otpusti. Mislim da se kroz moje prethodne postove može vidjeti kako riješavam „probleme“, pogotovo ste imali priliku vidjeti i sviježi aktualni „problem“ na blogu sa određenom osobom.

S tim načinom sam dobila da imam ono što me „smeta“, ali mi je to postao samo pokazatelj da je nešto loše, a ne da se to pripisuje nekome i osuđuje već da ako se može i ovisno što mi i koliko znači neka osoba da budem uz njega i potpora u životu kao i on meni.
Ničemu i nikome se ne divim, ne ulazim više u veze jer mi netko pokazuje pažnju, svoje osječaje, lijepe i sladunjave riječi ili što god drugo jer sam dosegla nivo da u životu mogu biti sama i da mi ništa ne treba i da sve mogu sama.

Selekcija osoba za partnera mi se automatski nameće ovisno na kojemu sam razvojnome putu/stupnju i s time kojoj ću se sobi prepustiti, a koju god odabrala i na tome stupnju razmišljanja opet znam da će biti ne savršena kao što sam dalje i ja, da će imati svoje sakrivene „muhe“ i da će griješiti na svome putu, a ja ću griješiti skupa s njom i biti uz nju samo se naslanjajući na nju, a ne priklanjajući ili kontrolirajući.

Gledam na ljubav da je dajem jer ju želim davati, pa tako mi ju i partner daje jer ju želi davati. Osjećam se voljenom prihvačajući osobu ono što ona jest, ne zahtijevajući više nego što može.

Na kraju svega napisanog zaključila sam da sam se vratila svome izvoru – djetetu, ali sada osviještenom dijetetu. Da se ona nesvijesna JA isto ponašala kao i sada samo što sada upotrebljava osviještenost i još je bolja. Odlučuje sama za sebe preko čega će preči i može prelaziti postavljajući granice „lošim“ ljudskim ponašanjima i odlučuje sama što želim biti.

Treba naučiti pratiti svoje srce što nam govori, jer osječaji nas mogu i zavarati, ako se samo njima okrenemo i posvetimo odvlače nas na krivu stranu, jer osječaji kreču iz glave, iz naših misli, a mi smo ono što mislimo. Pračenjem sebe najbolje ispunjavamo svoju "svrhu".

Bila sam se počela gubiti u nekim razmišljanjima i u tome trenutku sam osijetila neku takorekuć opomenu, leteća misao mi je preoletila kroz glavu. Osijetila sam kao da sam počela kliziti niz fotelju, pa sam počela vračati guzu gnjezdeči je gdje joj je bilo to je TO, to je ONO. Na taj način sam odmah prestala sa dubljim filozofijama kako ne bi prešla u čistu ili kompliciranu filozofiju. I s time sam otkrila koja je moja životna filozofija - moj put; prepoznavši je/ga tako što mi stvara mir i sreću i ujedno ju prepoznavši kroz svoje pisanje, jer čitajući unazad sve sam pisala kroz ono što sam zapravo „bila“ i radila i dalje radim u životu nastojeći sve to sada sa većom svijesti o sebi dignuti na još jedan viši nivo. Dovoljno mi je (barem za sada) da sam sagledala što sam ja, kroz moje nesvijesno ja ili ono što sam „bila“. Zato na dalje idem dalje živjeti Život i truditi se biti bolja i biti ono što sam i „bila“ u postizanju sve većeg mira i sreće. Volim jednostavnost jer to je crta koju imam... stoga ću je pratiti.

Ono što dalje radim je da sam prepoznala što je čisto filozofiranje od životnog „filozofiranja“ tako što promatram sebe i svoje osjećaje u raznim situacijama, preispitam se zašto tako osjećam, zašto sam odreagirala na određeni način i zašto je to moje određeno reagiranje uzrokovalo kod neke osobe određenu reakciju na to. Sam primjer je „mama“ događaj.

Najveća duhovna praksa... je život sam.

„Nema potreba za hramovima ni za kompliciranim filozofijama.
Moj mozak i moje srce su moji hramovi jer moja filozofija je dobrota i ljubavDalaj Lama


SVE je već u nama, sva mudrost je već u nama, samo treba pronaći i stalno tražiti put do... sebe... Okrenimo se sebi pa kud stignemo, budimo i radimo ono što jesmo. Jednostavno rečeno budimo i prihvatimo se ono što jesmo bez potreba za pohvalama.

"Sve naše umovanje svodi se na to da popuštamo osjećanjima."
Blaise Pascal


„Prava darežljivost ne očekuje ništa zauzvrat. Kakvom nagradom uzvraća svijet oblacima kiše?“ Kural

"Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom prima pohvale i podnosi uvrede." Konfucije


Knjige i pročitano, će nam samo ostaviti nekog traga u nama, neku poantu, što je pisac mislio reči kao i ljudi no nećemo biti to znanje, sve to nas samo usmjerava u životu.

Lako je nešto ZNATI treba to i razumjeti.

„Ne pokušavajte živjeti u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti sve u isti čas. Uspješan je čovjek koji se naučio živjeti samo u sadašnjosti, ali se uvijek kreće prema onome što dolazi poslije.“ Norman V. Peale

„Oni koji nikada ne mijenjaju mišljenje, vole sebe više nego istinu.“
Joseph Joubert

VOLJA
„Tko želi nešto naučiti, nači će način; tko ne želi, naći će izliku.“
Pablo Picasso



VOLIM

• prirodu, parkove, planine, slapove, rijeke, mora i jezera, parkove, livade...
• slobodno penjanje
• planinarenje
• šetnje
• plesanje
• putovanja
• motore
• karate
• fotografiju
• Sunce, Mjesec, Zvijezde, oblake, nebo
• proljeće i ljeto
• spontane ludosti
• biti živahna kao dijete
• pogled i olaka prepuštanja i uživanja koja djeca nose
• zezanciju, humor
• osjećaj slobode i disanja punim plućima
• čitanje knjiga, blogova
• filmove; Zelena milja, Tvornica čokolade... po istinitim događajima
• dokumentarne znanstvene emisije, o životinjama, narodima
• životinje; mačke, pse, konje, leptire, papige...
• orginalnost, domišljatost, kreativnost
• pizzu, sarmu, maneštru, povrtnu juhu, kinesku hranu
• druženje se dragim ljudima
• promatrati ljude
• svoje uspomene
• cvijeće
• uživati u malim stvarima
• renesansnu i baroknu arhitekturu
• barke
• lučice
• sretne završetke
• voljeti, ljubiti, grliti
• poljupce; na kiši, pod morem u prirodi kiss
• maziti se, umiliti se
• međusobno razumijevanje bez riječi
• jagode, dinje, lubenice, breskve, marelice, banane... voćne salate njami
• zelenu salatu - kristalku, ciklu, male kisele krastavce
• boje, dugu
• spavati zijev
• slušati muziku
• bajke
• i još puno toga


Volim kada me slušaš i kad ti se ne da...što uzimaš od sebe da bih ja imala...što me braniš...dopuštaš mi pogreške...
Što me voliš...ali me ne utapaš u ljubavi...paziš na mene...ali me puštaš da upravljam svojim životom...


... volim Život i živjeti... cerek



Uživajte ljudi mah

- 17:16 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Život, životne dogodovštine, misli i sječanja.

"U mladosti treba ljubiti, u zrelosti pisati knjige i u starosti napokon govoriti istinu." Richard Bach

"Ako se nešto može popraviti,
Čemu onda biti nesretan?
A ako za to nema lijeka,
Opet nema svrhe biti nesretan"

Još malo pa...
znat ću što sam to JA
znat ću što sam to
znat ću što sam
znat ću što
znat ću
znat
zna
zn
z


Svi žele mijenjati čovječanstvo, a nitko sebe.

"Samo život posvećen
drugima je vrijedan
življenja" Albert Einstein

" Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao,
Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje,
Ne vjeruj zato što je to zapisano,
Ne vjeruj zato što je to prorečeno,
Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje,
Ali vjeruj sam onom što si sam prosudio da je istina."
Siddhartha Gautama Buddha

"Mogu izabrati između toga da budem žrtva u svijetu ili
pustolovka koja traga za svojim blagom.
Stvar je samo u tome kako ću gledati na svoj život." P.Coelho

"Sve je u oku gledatelja, u tome kako duboko i iz kojeg kuta gledate"

"There are two kinds of people in the world - those who walk into a room and say,
"there you are", and those who say "here I am!"
Abigal Van Buren

RAZMIŠLJANJE
"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz
nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano
na vlastitom razmišljanju." Gustav Le Bon

"Kad je ljudima dosadno, dosadno im je ponajprije stoga što su dosadni sebi samima." Hoffer Eric

"Čovjek koji ne mjenja svoje stavove nije čovjek nego spomenik."

"Dok volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kada ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav."

"Um je poput padobrana - funkcionira jedino ako je otvoren."

"Priroda je najbolji učitelj slobode, jer sve slobodno u njoj diše i ide, sve osim čovjeka."

"Ludim smatraju onoga čije se ludost ne poklapa sa ludošću većine." Sigurd Hoel

"Svatko želi biti netko; nitko ne želi raditi na tome." Johann Wolfgang Goethe

"First you jump off the cliff and you build your wings on the way down." Ray Bradbury

"Sve naše umovanje svodi se na to da popuštamo osjećanjima." Blaise Pascal

website statistics



Linkovi

Osho meditacija

HTML i CSS tutoriali


Knjige

Stanislav Feldman: "Ljubav na drugi pogled"
Gary Chapman: "Rješenja ljubavi"; "Pet jezika ljubavi"
Njegova svetost Dalaj-lama: "Radost smirenog življenja i umiranja"
Sylvia Browne: "Anđeli naši nevidljivi pratioci"
Sogyal Rinpoche: "Tibetanska knjiga o življenju i umiranju"
Aharon Appelfeld: "Životna priča"
Robin Norwood: "Žene koje previše vole"
Neale Donald Walsh: "Conversations with God: an uncommon dialogue"; I. II, III