siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Prosinac 2009 (5)
Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (8)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (14)
Siječanj 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Pijesme

Najdraže pjesme: Sve od BULLET FOR MY VALENTINE!!! MATT TUCK!! <3 <3 <3
:
HOBI:sport
NAJ JELO:pizzamyspace layouts

myspace layouts


NAJ PIČE:sprite
KLUB:free myspace layouts

free myspace layouts

>Rijfree myspace layouts

free myspace layouts

ref="http://www.bigoo.ws/Glitters">myspace layoutsmyspace layouts

myspace layouts

85560/lips-red.gif">

myspace layouts

eka
SPORT:gimnastika
NEŠTO O MENI!!!
myspace layouts

myspace layouts

t color=#FF0000>Najviše na svijetu bolim ljeto idem na ljetovanje.idem u zadar vrsi-mulo.Tamo ljetujemo ja i moja sestrična skupa!! jako nam je zabavno i uvijek se nekeko zabavimo.Uvijek idemo na plažu skupa u dučan... i tak.Nekad se znamo posvađat ali opet se pomirimo!!!! Uvijek krademo smokve tamo i tak...Obožavam ljeto!!!!Zimu isto volim ali nikad kao i ljeto!!!Idem zimi na platak i sanjkam se i zabavljam. Nemojte mi se smijat ali ja neznam skijat zato če me frendica naučit -hehe- Prolječe mi je pomalo zabavno idem na kopanja pomalo,igram se vani praznici su...i po vani sam.Jesen mrziTake my poll!m počinje škola nemase šta radit ružno vrijeme učenje grozno fuujj!!! i eto čuli ste neššš o meni!!!!

LINKOVI:avrilovka11
naj blog
drama Oween
sabrina
mean kid
robertica12

ludacha
mawa tigrica
mawa-tigar
mala curka

NAJGORI PRIJATELJI:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Linkovi

frendice i frendovi

Moja naj frendica iz škole je Natalisretannajbolja je frendica,voli učiti i zabavljati se nekad joj luduju hormoni pa me ižviciramad ali sve skupa naj bolja je!!!!thumbupthumbupMarijela:isto naj,najthumbup s nom se nikad ne svađam i jako je cool popularna je u razreduyes. Stephanie:jako dobra friend.. ali niko je ne šljivino zato se ja ponekad družim s nom jako je dobra i cool.sretan Tanja: dobra je i pomaze mi kad negdje u školi zaštekam sa matišom. U 4 smo se razredu svađale meni su pucali živci od nje!!!!madburninmadMelissa:dobra,cool naj pametnija cura u školi voli se družiti i učitithumbup i voli punoo jestnjami. jako je dobra friend..Matea:U zadne sam vrijeme stalno snom. Isto je jako velika štreberica.thumbup super je!!!Mia:Ona je više mušk tip i stalno je sa dečkima neznam zaštorolleyes ali melje 100 na satblabla Imam ja još jako puno frendica ali nebih ih do sutra nabrojala.belj

Naj frend iz škole mi je Anton:jako je dobar,uvijek se zabavljamo,zezamo i izlazimo na fešte i sve najbolje o njemu...wink.Luka, Antonov brat:isto jako dobar,zabavan,zanimljiv i pametan i također naj frend...yes.Patrik:dobar i pametan al nekad me zna zekatbelj. Sanjin:dobar ali nekad bezobrazanmad da ga nemogu podnestheadbangali ok je..I NAJGORI PRIJATELJ NA SVIJETU JE MARAS!!!!!madburninmadpuknucuVRIJEĐA ME,GURA ME... JER JE ZACOPAN U MENE I RAZBILA BI GA!!!


POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics


POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics



glitter-graphics.com/Files/Myspace-Mini-Clips/Myspace-Graphics-Fun-Animations-029.gif" border="0" alt="POQbum .com Graphics" />
POQbum .com Graphics


POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics

r-graphics.com">
<
glitter-graphics.coma href="http://www.glitter-
glitter-graphics.comworks.org" target=_blank>glitter-graphics.com.com">
glitter-graphics.com krik trudne doline probudi tišinu
mokra jata uplašenih ptica prhnu u vis
vlažne magle tek rođene
rasparane golim krošnjama
visinama dalekim streme
onim olovnim gdje kiša postaju
znajući da će se jednom kapima
vratiti svojoj dolini...

Oljuštene boje neba
i ugasle boje duge
inje u duši pucketa bolno
pjevaju opet probuđene tuge
samoća probuđena u vrtovima
onog proljeća kad zavoljeh tebe
kad vjerovah i osjetih ti biće
gdje ostavih zauvjek dio sebe
ranjenim mislima tihi let
gdje olujno nebo tvoje obale sniva
uzburkano ,neshvaćeno,nerečeno
vrijeme nevremena
bez tvojih koraka
tugom u meni biva


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics
Budem stavila još slikica ako želite recite u komentare koje.vidimo se poza href="http://www.bigoo.ws">myspace layouts codes

myspace layouts

zzmyspace layoutsmyspace layouts imagesmyspace layouts

myspace layouts

myspace layouts

age/playboy/playboy_3.jpg">

myspace layoutsmyspace commentsmyspace layout codes

myspace layout

_15.jpg">

myspace comments

ght=377 border=0>
glitter-graphics.com href="http://wwwmyspace graphics

myspace graphics

.bigmyspace graphics

free myspace layouts

subota, 31.01.2009.

Telefon

Evo me di sam ono stala hmmm....A da i dosla sam ja doma i bila sam 3 sata na blogunaughty.Puno sam pisala bila na chatu i takonut.Zvala me je mama na ručaknjami i ja sam mislila da je nesto fino.ali bilo je jako bljakk!!!!Ja sam im rekla da necu to jest,ali tata se je naljutio i morala sam to jest.ali ja sam se automatski ispovračalasmijehTo mi se je sviđalo i osiječala sam se ko da sam im se osvetila tako hihismokin.Otisla sam ja u sobu i Pričala sam 2 sata sa mojom naj frendicom Natali.yes.Bilo mi je super pričale smo i zekale se.Ali nakon par dana je doso velik trosak na telefonsmijeh.Moju su me zadavili tata mi je htio zube izbitzubo.Onda sam to ja morala platit sa mojim đeparcem od božiča još pukla sam!!!!!!puknucu.I još za kaznu nisam smijela ič na rođendan u kino.Ajmeee e onda sam počela goritburninmadBilo mi je dosadno nisam znala šta da radimcry.I rekla sam sama sebi od sada više im nikad niču taknut telefonsmijehI Eto to je zasad sve vidimo se pozzz i puno mi komajtewavewave

Evo me!!!! jučer mi je promuknuo glas.jer sam se derala i navijala za Hrvatskuhrvatska.Tako sam sretna što smo dobili glupu poljsku.Nadam se da če pobijedit u finalu jer moraju!!!hrvatskahrvatska.Jučer nisam spavala.Bila sam budna do kasno!!! do 3.h.tako ness.Ali sam se zato bar posteno odmorila spavala sam do 12.h.Hh mama me je htijela zadavitzaliven.onda smo otišli u tower centar ness kupit i doma.E ljudiči moram ič dođem kasnjije.pozzzwavewave

Evo me opetwave danas sam bila kod sestrične Roberte zekale smo se,zabavljale i bilo je coolbelj Radile smo moj blog na njenom kompu i pričale o nezgodama dok smo bile male.-hehe-zujo kada smo se sijetile onog dana kada smo se igrale jedne izmišljene igre morale smo skakat u blato,dirat neke ljigavelesmijeh.Ja sam skočila u blatko ličila sam na duha iz močvarenut.Ajmee kada se toga sijetim nemogu vjerovat kako smo bile glupebang stvarno ludelud.Onda smo se igrale lovice a ja sam pala u blatko(gnoj) to je bilo stvarno odvratno!!!!To je bilo dok smo imale 4. godine.i da nastavim ja kada sam pala u blatlo popiškila sam se od smijeha hehesmijeh.Onda smo se igrale još jedne igre pa smo po mraku morale ič u vrt a mi se to nismo usudilesmijeh bojale smo se mraka.onda sam ja pala i cmrizdrila ko blesavacry ali kasnije sam se opet i smijalasmijeh. ..Onda smo naručili pizzu njamanjami pa smo popapale i isle se igratsretan. I eto danas me kod sestrične napao njihov pas Roky.Usrala sam se ko grlica i pobijeglasmijeh.Kasnije smo se malo otišle van prošetat i popričatyes i jako nam je bilo zabavno...samo sam morala otič rano doma puknucu a taman smo se počele zabavljat lijepocry i eto...danas sam se baš lijepo zabavila.zujo.Jojj sutra pita geografijuheadbang nisam ništa učila ako dobim keca mrtva sampuknucu a učit neču!!!! ako dobim komad niko neče ni znatnaughty izvuč ču se ja hihi.Zadnji sat imam tijelesni juppiiii ali ču se istrčat.imam se petice iz tijelesnogyes i bavim se gimnastikomnaughty najgori predmet mi je matematika sutra je imam 2 sata ajmeeheadbang mrzim ju.Ali još nepišemo kontrolni a profa je jako blagasmijeh možemo se zajebavat pod satom ko krepani ona niš ne vidi nikad niš haha ali je glupasmijeh.ali mrzim svojhu profesoricu iz hrvatskogburninmad zove se sovijetka a uvijek nam da ness za učitheadbang ja nikad niš ne naučim hehe i uvijek mi svi šapču i prođem ga sa 4 jupii!!!!
jako je glupa i stroga diže mi tlak pucam od njepuknucu e vidimo se idem večeratnjami vidimo se poozzz i puno mi komajtewavemah

Ne volim glupe i dvolične osobe koje se prave važnerolleyes i koje oče sve za sebe.Ne volim nikako školu mrzim jepuknucu nemogu ju smislit nemogu učit to preziremheadbangi ostalo sve ok.:thumbup:

Vicevi!

wavewaveZašto plavuša pleša na semaforu? Misli da je u disku.
Zašto plavuša puzi u trgovini po podu?traži niske cijene.
Zašto plavuša baca sat keoz prozor?Da vidi kako vrijeme leti.
Šta kaže plavuša kad joj se ispriča vic o plavuši?Joj kako je glupa.
Šta kaže plavuša kad joj neko skida gačice?Prestani brojim ti do miljijun.
Zašto se plavuša boji kada je u WC-u?Jer mora sama skidat gačice.
Zašto plavuša spava ispod sabla?Čeka jutarnji list.
Zašto plavuša vadi ribu iz mora?Da se neutopi.
Zašto plavuša baca tablete u more?Jer na njima piše pliva.Zasad dosta viceva vidimo se pozzzwave

Moji Podaci

PreIme:Barbara
prezime:nije važno
Država:Hrvatska
Županija:Primorsko-Goranska
Razred:8.c
Grad:Rijeka
Škola:Sveti Matej.
Ostalo:Nije važno
!!!


Glitter Text @ Glitterfy.com

zaljubljeni dan


Jedan sam dan u školi vidjela jednog dećka po imenu ilijacerek i zaljubila sam sekiss!!! Ali on je bio 2 godine stariji od mene i to je bio problem.I imo je vec curu koja se je zvala paola a ja sam bila ljubomorna na nju.headbangI uopče nije bila lijepanono Nakon par dana napala je moju naj frendicu Natali i potukle su se!! A ja sam toj Pauli opalila šamar i to veliki!!!mad a ona se je valjala po podu ko krepanarofl nakon toga otišle smo ja i natali proslavit tu borbu sa onom kujom party. i eto sve je proslo super vidimo se pozzz!!!wave

pakleni dan!!!

Evo me!!!wave sad sam dosla iz šopinga.naughty nakupovala sam krpica majca,trapka ko u pričiyes kada sam dosla doma sestra je maznula novu majcu dok ja nisam vidjelamad nakon toga isla sam u restoran i morala sam jest neke spljačinepuknucu i otišla sam ja van kod frendica da moji nisu ni znalithumbup bila ja do devet na večer i zekale smo se kod nijh ko blesavenut .Kada sam dosla doma bila sam u kazni i nisam smijela izlazit iz sobe vanheadbang htijela sam se ubit od dosade.I Eto nadam se da če u nedelj pobijedit Hrvatska jeeehrvatska.moram ič komajte mi pozzzwave

Cool Početak Bloga

Bok danas sam otvorila ovaj blog biti če svega.Naprimjer slikica,mjuze,videa... uživajte i puno mi komajte mahwavepozzz.


Glitter Text @ Glitterfy.com

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.