tt69

OZ

eto dugo nisam nista napisao......nisam bas bio blizu tatstature, naime bio sam na mjestu gdje interneta nema, nema mobitela, cak je i fixni telefon ogranicen na 5 minuta tjedno...... bio sam u zatvoru......69 dana......ili 70, malo covjek izgubi pojam o vremenu, ali nema veze....
e, sad cu pokusat pisati o tome, kako je bilo, sta sam naucio i vidio....a bilo je zanimljivih stvari, kako skuhati kavu na uticnici, kako napraviti vino od grozdja i kruha, izvuci extrakt parfema da se dobije cisti alkohol iz kolonjske vode......
.....ali prije jedan friski dogadjaj koji me jako pogodio....
....dobim ja neki dan mail od jedne "frendice"....kao poziv na kavu i u privitku neki filmic u kojem konobarica nosi kavu...obicnu kavu..... i na licu mjesta vadi sisu i ustrcava mlijeko u kavu?????........ne znam, meni je to odvratno.......valjda zato kaj ja nikad nisam sisao.......naime, moji posvojitelji nisu imali mlijeka, ali imali su veeeeeliko polje lubenica pa su meni umjesto mlijeka davali da sisam lubenicu....tako da ja nisam sisavac, nego lubeniČar......e sad, pokazao sam se kao jako napredno djete....prohodao sam s 5 mjeseci, samo ne znam dal su razlog lubenice ili zato sto sam bio tako ruzan da me nisu htjeli nositi.....do skole sam znao vec 69 slova, no do 3-eg razreda su me uvjerili da je dovoljno da znam 30.......
.....
eto.......

<< Arhiva >>