Design by:*Maria*
< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Tsunami

LAKA NOĆ SVIMA

Isuse moj...
Ljubavi moja...
Hvala ti...
Čuvaj nas...
Blagoslovi nas...
Izvedi nas na pravi put,posebno ......
Daj nam snage...
Daj nam nade...
Daj nam zdravlja...
Daj nam ljubavi...
Blagoslovi nas...
Molimo te...
Hvala ti!!!
Laku noc svima...sanjajte anđele.
..



Image Hosted by ImageShack.us


....danas sam sretna i ostavljam ove latice za sobomImage Hosted by ImageShack.us
<








Kud sreće da me Bog obdari kreposnim životom

da mogu ostati u Duhu obraćenja.


Zauvijek !!!!!!!!!


Više spoznajem više padam .


Moj život

zbrka je velika….


Prvo sam koračala poljskim putima


A sada mi Bog dade vozačku i brzu dionicu.
svi nekud jure i svaki me malo okrzne,,,što li mi čine?


Nemam pravo vozilo za te staze……

A moj Bog preda me stavlja velike kušnje…

Lako je bilo sjedeći u gnjezdu i hraniti ptiće.

A sada letjeti prostranstvom …..gotovo izgubila sam orjentaciju

Ta poznaješ me

Prijatelju.



……….meni je moj imenjak dovoljno poručio,,

,imam neka mistična iskustva

i podržavam njegovo svjedočanstvo

Snažno je i hvala mu.

Utisnulo mi se,i pomoći će mi da,shvatim

Božji ili ……,na meni je odluka

Nisam mlaki kršćanin

Dakle ostaje mi moliti za Božju snagu
i dakako da mi daruje još koji
darak ...dar razlikovanje duhova....

a ne oslanjati se na ljudsko

ta On ima planove za me…….pa

neka me upotrijebi





>Zbunjena mi duša,i ne znam što mislit

,našla sam se u vrtlogu kojeg nisam htjela

Pokušavam u svem nači ugodu

,kada već mi odgovora,srce mi se raduje,

sama sastaviti,istinu,

da sam i ja dio svega*****

ne mogu

Za to*** tebe tr
ažim pomoć,

Neobičan si

,al kada već nađoh ti se

u ugodi,prigušene svijećice

dakle ,i u meni ima tajni….


Image Hosted by ImageShack.us



Tsunami

Image Hosted by ImageShack.us


Marina Tsunami

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

"Žena mora biti voljena, a ne shvaćena. Oscar Wilde
Image Hosted by ImageShack.us

"Ljepota nije u vanjštini; ljepota je svijetlo u srcu. Khalil Gibran"
"Ljubav nema nikakve veze s onim što očekujete da ćete dobiti, samo s onim što očekujete da ćete dati - i to je sve! Katherine Hepburn"


Image Hosted by ImageShack.us


"Ljubav ima dvije pratilje: radost i tugu

Linkovi

DESPERADO

Najdraža pjesma *NE DAJ SE INES*

nedaj se Ines


link moga vrijednog duhovnog pijatelja koji mi daje duhovnu

* S U S R E T*



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Ti-na Zdencu.

Čekaš me.

Ne umaraš se,jer znaš da ću doći

zahvaliti.....


Divim se tvojoj ljubavi

u kojoj mi nudiš

SEBE,

a kao tražiš od mene - vode !

Evo me sa puteva kojekakvih,

a ipak oni vode k Zdencu.

Ti si još tu?!

*Daj mi piti !!!


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 27.11.2009.

Jahanje mi je strast

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:54 - Komentari (2) - Print - -.-'


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.