...evo mene napokon...

e nisan napisala post mjesec dana.... ako moram bit iskrena nisam niti dolazila na blog tih mjesec dana i full mi je drago da sam nasla cak 26 komentara rolleyes..
ovih zadnjih mjesec dana mi je bilo fenomenalno..hm.. da... Pustila sam se s deckom... ili bolje reci on je mene pustio... i prve dane sam umrla u sebi... i onda shvatila da ne mogu tako i isla van... tu vecer sam upoznala jednu predivnu osobu koja me je saslusala i razumjela... I.. navaznije pomogla da to prebrodim!.. sad sam ok... moglo bi i bolje ali dobro.. Bila sam na svim festama... i iskreno dopizdile su mi... najkasnije sam bila vani do 6.... i kada sam se vracala doma kupila sam si tost jer ta festa se zove 24 sata i naravno se radi 24 sata neprestano naughty... uglavnom onako u 6 ujutro se vracam doma u sebi puna alkohola namcorrolleyesyes ... i i kupila sam si taj tost i poslje 5 minuta pocela rigat usred ceste... fuj fuj fuj...namcorblablaheadbanglud..a jebi ga... i nista to je to... iskreno se nadam da je vase ljeto proslo bolje...
u tom ljetu sam zivila sva u nekom svijetu koji nije moj... sada se vracam u moju jebenu stvarnost... sad dolazi istina... ja bi najrade samo zatvorila oci i otputovala u moje snove....



drago mi je da vam se svidao prosli post...
Moram priznat da mi je falio taj blog...
Nista idem ja sad.... pozzz svima

06.09.2006. | 20:51 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis

moje misli moji osjecaji...moji svijet..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Ovako:
zovem se Petra, udisala sam ovaj zagadljiv zrak 6.6.1991god. Živim u jednom malom gradu u kojem me skoro svi smatraju nekom čudakinjom. Imam brata i sestru, oboje su stariji od mene, ona je šminkerica a on punker, kao i ja.S tim ne zelim reci da imam nesto protiv šminkera repera i to... meni je isti kurac ljudi su ljudi... a to kako se oni oblace je druga stvar!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slušam:
System Of A Down, Marilyn Manson, Slipknot, Bullet for my valentine, Him, NOFX, Pasi, Six pack...i slicno

Oblačim se:
Pa imam punkerski stil, ono starke poderane hlace i majca, jedine cetri boje koje nosim su: siva,crna,crvena i tamno ljubicasta...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Moj uzor:
možda cete teško povjerovati ali moj uzor u životu je moj brat.Ima 18 god i puno je zreliji od njegovih vršnjaka, i obozavam ga. Sam se snašao u životu jer mu starci nikada nisu bili blizu kao niti meni. Jednostavno on mi je najbitnija osoba u životu.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Osobe koje najviše mrzim u zivotu:
Najvise u zivotu mrzim moje starce i moju sestru... Ali ne zbog onih normalnih razloga kao npr: "mrzim starce jer me nikada ne puste vani!" .. ja njih mrzim jer nikada mi nisu bili blizu kad mi je bilo potrebno... samo mi otezavaju zivot a s njima i moja sestra!..


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

hm... nesto o meni.. moje misli...

*Ne vjerujem u Boga ali vjerujem u nešto... neznam niti ja šta...Jednostavno vjerujem u tu neku silu ili sta vec..

*Ne kuzim kako neki ljudi mogu reci "meni ne trebaju prijetelji"... ja mislim da bi crkla da ne vidim barem jednog prijatelja na dan...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
*To uvijek kazem curama:
Friend are forever, boys are wathever!..
ed da ali poneki put i ja ne slusam to pravilo pa se zajebem...

*Ne vjerujem puno ljudima... ili bolje reci ja imam povjerenje u ljude ali ako me jednom iznevjere nema druge prilike kod mene... (a jebi ga kad sam takva)

*vegetarijanka sam- zasto? .. neznam jednostavno jer obozavam zivotinje i ne mogu ih jest!

*ne volim čokoladu! zasto?- ne volim je i točka

*napravila sam pirc na jeziku jer... Jer sam to htijela- kad sam se bila na onoj stolici usrala sam se os straha ali iastovremeno bila sam sretna jer sam znala da cu osjetiti bol!.. na kraju_nije bolilo niti pola kurca ali sam zadovoljna i ponosna na moj pircsmijeh



LiNkOvI...


Dead Girl

punkgirl99

rokerica lidačka

glupača

neven666

psiho666

two_twins


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



design by Spuky