...TUGA I ŽALOST...

Mislim da po naslovu mozete skuziti da sam u totalnom kurcu...
Bas se totalno prazno osjecam.. Zasto?..hm.. zbog jedne osobe...
Muške osobe...
Inace ja na blogu ne pisem o mojim "ljubavnim pričicama" ali stvrano ne mogu vise to drzat u sebi..
S njim sam se osjecala stvarno super, zabavljali smo se skupa,smijali...
On me je naucio sta znaci zivot... naucio me je da treba ziviti svaki dan kao da je zadnji...
"Ja zivin svaki dan kao da je zadnji, boli me kurac sta mi starci seru i sve drugo... ja zivim sto na sat i boli me za drugo!" evo njegove rijeci...
Ja sam ga pustila ... JA... I zasto?!.. Zato sta su mi druge neke budale govorile da je on propalica, da bolje da ne budem s njim...
Stvarno ne mogu vjerovat da sam ga pustila...Zbog nekih budala...
Samo cu vam reci da pazite na ljude koji su oko vas... pogledajte i razmislite malo bolje prije ngo neke stvari naprtavite.. jer poslje je prekasno za popraiti sve...
pozdraf i pufa od BROKEN sjebane...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Nemoj te se igrat s osjecajima i to je to...

21.07.2006. | 00:19 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis

moje misli moji osjecaji...moji svijet..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Ovako:
zovem se Petra, udisala sam ovaj zagadljiv zrak 6.6.1991god. Živim u jednom malom gradu u kojem me skoro svi smatraju nekom čudakinjom. Imam brata i sestru, oboje su stariji od mene, ona je šminkerica a on punker, kao i ja.S tim ne zelim reci da imam nesto protiv šminkera repera i to... meni je isti kurac ljudi su ljudi... a to kako se oni oblace je druga stvar!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slušam:
System Of A Down, Marilyn Manson, Slipknot, Bullet for my valentine, Him, NOFX, Pasi, Six pack...i slicno

Oblačim se:
Pa imam punkerski stil, ono starke poderane hlace i majca, jedine cetri boje koje nosim su: siva,crna,crvena i tamno ljubicasta...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Moj uzor:
možda cete teško povjerovati ali moj uzor u životu je moj brat.Ima 18 god i puno je zreliji od njegovih vršnjaka, i obozavam ga. Sam se snašao u životu jer mu starci nikada nisu bili blizu kao niti meni. Jednostavno on mi je najbitnija osoba u životu.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Osobe koje najviše mrzim u zivotu:
Najvise u zivotu mrzim moje starce i moju sestru... Ali ne zbog onih normalnih razloga kao npr: "mrzim starce jer me nikada ne puste vani!" .. ja njih mrzim jer nikada mi nisu bili blizu kad mi je bilo potrebno... samo mi otezavaju zivot a s njima i moja sestra!..


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

hm... nesto o meni.. moje misli...

*Ne vjerujem u Boga ali vjerujem u nešto... neznam niti ja šta...Jednostavno vjerujem u tu neku silu ili sta vec..

*Ne kuzim kako neki ljudi mogu reci "meni ne trebaju prijetelji"... ja mislim da bi crkla da ne vidim barem jednog prijatelja na dan...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
*To uvijek kazem curama:
Friend are forever, boys are wathever!..
ed da ali poneki put i ja ne slusam to pravilo pa se zajebem...

*Ne vjerujem puno ljudima... ili bolje reci ja imam povjerenje u ljude ali ako me jednom iznevjere nema druge prilike kod mene... (a jebi ga kad sam takva)

*vegetarijanka sam- zasto? .. neznam jednostavno jer obozavam zivotinje i ne mogu ih jest!

*ne volim čokoladu! zasto?- ne volim je i točka

*napravila sam pirc na jeziku jer... Jer sam to htijela- kad sam se bila na onoj stolici usrala sam se os straha ali iastovremeno bila sam sretna jer sam znala da cu osjetiti bol!.. na kraju_nije bolilo niti pola kurca ali sam zadovoljna i ponosna na moj pircsmijeh



LiNkOvI...


Dead Girl

punkgirl99

rokerica lidačka

glupača

neven666

psiho666

two_twins


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



design by Spuky