Igrači
Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Ivan Turina
mjesto u momčadi: vratar
datum rođenja: 03.10.1980.
mjesto rođenja: Zagreb
visina: 196 cm
težina: 95 kg
broj dresa: 1
došao iz: Dubrava
prijašnji klubovi: Dubrava, Sesvete


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Dino Drpić
mjesto u momčadi: obrana
datum rođenja: 26.05.1981.
mjesto rođenja: Zagreb
visina: 188 cm
težina: 79 kg
broj dresa: 26
došao iz: Omladinska škola Dinama
prijašnji klubovi: Chromos


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Marijan Buljat
mjesto u momčadi: obrana i veza
datum rođenja: 12.09.1981.
mjesto rođenja: Zadar
visina: 187 cm
težina: 73 kg
broj dresa: 2
prijašnji klubovi: HNK Osijek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime: Mario Lučić
mjesto u momčadi: obrana
datum rođenja: 29.04.1981.
mjesto rođenja: Vinkovci
visina: 182 cm
težina: 77 kg
broj dresa: 14
došao iz: HNK Cibalia


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime: Vedran Ješe
mjesto u momčadi: obrana
datum rođenja: 03.02.1981.
mjesto rođenja: Banja Luka, BIH
visina: 189 cm
težina: 84 kg
broj dresa: 6
došao iz: NK Zagreb
na posudbi u: Interu


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Ante Tomić
mjesto u momčadi: veza
datum rođenja: 23.05.1983.
mjesto rođenja: Zagreb
visina: 185 cm
težina: 78 kg
broj dresa: 8
došao iz: Croatia Sesvete
prijašnji klubovi: Croatia Sesvete, Croatia Sesvete


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime i prezime: Hrvoje Štrok
mjesto u momčadi: veza
datum rođenja: 14.07.1980
mjesto rođenja:
visina: 166 cm
težina: 68 kg
broj dresa: 7
došao iz: NK Zagreb
na posudbi u: Interu


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Silvio Marić
mjesto u momčadi: veza-napad
datum rođenja: 30.9.1971
prijašnji klubovi: Panathinakos, Newcastle, Porto, Dinamo


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Zoran Mamić
mjesto u momčadi: veza
datum rođenja: 30.9.1971.
broj dresa: 24
prijašnji klubovi: Bochum, Leverkusen


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime: Goran Ljubojević
mjesto u momčadi: napad
datum rođenja: 04.05.1983.
mjesto rođenja: Osijek
visina: 190 cm
težina: 87 kg
broj dresa: 9
došao iz: HNK Osijek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime: Dario Zahora
mjesto u momčadi: napad
datum rođenja: 21.03.1982.
mjesto rođenja: Vukovar
visina: 178 cm
težina: 70 kg
broj dresa: 11
došao iz: ONŠ Hitrec-Kacian
prijašnji klubovi: HAŠK 1903, Croatia Sesvete


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime: Ivan Bošnjak
mjesto u momčadi: napadač
datum rođenja: 06.02.1979.
mjesto rođenja: Vinkovci
visina: 180 cm
težina: 72 kg
broj dresa: 12
došao iz: Al Itihad
prijašnji klubovi: Cibalia, Hajduk, Al Itihad


prvi nastup: protiv Zagreba

tekst: 2000. godine najbolji igrač Hrvatske, osvojen Super Kup s Al Itihadom, osvojeno prvenstvo s Hajdukom, dva puta u finalu Kupa
broj nastupa zareprezentaciju: dva puta A reprezentacija, više puta za mladu reprezentaciju


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Eduardo da Silva
mjesto u momčadi: napad
datum rođenja: 25.02.1983.
mjesto rođenja: Rio de Janeiro (Brazil)
visina: 177 cm
težina: 70 kg
broj dresa: 24


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime: Teo Kardum
mjesto u momčadi: napadač


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ime i prezime:Marko Šarlija
mjesto u momčadi: golman
datum rođenja: 31.1.1982.
Prijašnji klubovi: Zadar, Inter, Sesvete


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Luka Modrić
mjesto u momčadi: veza
datum rođenja: 9.9.1985
prijašnji klubovi: Zadar, Inter


Image Hosted by ImageShack.us
ime i prezime: Hrvoje Čale
mjesto u momčadi: obrana
datum rođenja: 3.4.1985
mjesto rođenja: Zagreb
visina:184 cm
težina: 79 kg











DINAMOOOOOOOO

27.11.2005., nedjelja

Nekaj malo o meni

Zdravo ljudi!!!!!!!!!!! Moje ime je Luka. Živim u Pitomači.Imam buraza koji je u nedelju slavio 7.rođendan. Prijatelji i ja smo si popili koju pivu. Malo nam se vrtelo u glavi, al smo preživeli. Imam jako opasnog psa. Zove se PEPI. On je pekinezer. Mali je ali je opasan. Jako je zločest, voli lajati i gristi. Najdraže njegovo jelo je: pašteta(od Gavrilovića).Opisat ću vam njegov dan:
Ujutro se probudi. Dobije doručak i vodu. Poslije doručka odlazi u centar. Obiđe sve prijatelje i svoju curu. Nakon toga dođe k baki i čeka da mi dođemo po njega. Dosta o njemu.
Ja navijam za Dinamo. Najdraži mi je sport NOGOMET. Iako se razumijem u druge sportove.
San mi je jednog dana postati nogometni TRENER. Pliz komentirajte!!!!!! I napišite što želite postati!
Hvala unaprijed!!!!

- 13:51 - dAJ GLAS (4) - printaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PJESME
Imamo bekove, imamo halfove,
imamo forove, što daju golove!
Hoćemo golove, hoćemo pobjede,
hoćemo titulu, k'o prošle godine!

--------------------------------------------------------------------------------
Zagrebačka zvona zvone,
da pozdrave šampione.
Šampioni plave boje,
prvaci su zemlje svoje!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo, mi volimo
i za njega živimo!
Bez njega ne bi bili sretni
jer on je ponos grada mog!

--------------------------------------------------------------------------------
Noćas bit će nereda,
noćas bit će ludnica,
evo idu huligani,
zagrebačkih ulica!

--------------------------------------------------------------------------------
Ajmo svi prijatelji moji,
ovu pjesmu zapjevajmo,
sa sjevera nek se ori,
najbolji je Dinamo!

--------------------------------------------------------------------------------
Iz Zagreba nam grupa cijela
i krv nam plavo-bijela,
Hrvatske smo mi sinovi,
odani smo plavoj boji.
Uz Dinamo i uz Boga,
bit` ćemo do groba!

--------------------------------------------------------------------------------
Slušaj sa sjevera kako dolazi,
mi ćemo ga jednog dana vratiti,
sa tribine zauvijek se čuje glas,
strpi se još malo doć će red na nas!

--------------------------------------------------------------------------------
Tko ne voli, joj tko ne voli,
Dinamo sa Save.
Taj će otić, joj taj će otić,
razbijene glave!

--------------------------------------------------------------------------------
Splite zašto plačeš,
reci mi zar su ti o nama pričali?
Noćas bit će samo mali neredi,
Splite zašto plačeš, reci mi.

--------------------------------------------------------------------------------
Naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,
naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,
naprijed plavi lavovi,
vole vas vaši purgeri!
Ooo,ooo,ooo...

--------------------------------------------------------------------------------
Bad Blue Boys, Bad Blue Boys, Bog i konjica,
neka živi Dinamo i majka Hrvatska!

--------------------------------------------------------------------------------
Naprijed plavi, pjesma se ori,
bodri vas cijeli stadion,
tisuće srca,
sad za vas kuca,
jer Dinamo je šampion!
Ale ale,ale ale,ale ale...

--------------------------------------------------------------------------------
Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo, Dinamo,
znaj da mi te volimo,
mi smo uz tebe,
mi smo uz tebe,
znaj da nema predaje!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo, moj Dinamo,
ja volim tebe jako!!!
Dinamo, moj Dinamo,
ja volim tebe jako!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Vjeruj nema života bez Dinama,
dao bih milijardu dolara,
za jedan sekund Dinamovog sjevera!!!
Ooo,ooo...

--------------------------------------------------------------------------------
Ajmo purgeri,
dići ruke i ojevati,
pjesmom Dinamo bodriti,
naikad ne prestati!
Ajmo purgeri,
najjači smo baš najjači,
gdje je Dinamo tu smo mi,
Zagrebu odani!
Ooo,ooo...

--------------------------------------------------------------------------------
Već dugo panduri, uprava nas mrze,
samo zato što volimo Zagreb i Dinamo.
Mi smo Bad Blue Boysi,
čuvari zagrebačke časti,
Katoličke Crkve i Hrvatske!

--------------------------------------------------------------------------------
Znaj da te volim Dinamo ja,
i nek cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I opet će se naše pjesme pjevati,
i opet će se naše baklje paliti,
i nek cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...

--------------------------------------------------------------------------------
Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon purgera vlada,
ja bit ću sa tobom,
i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!

--------------------------------------------------------------------------------
Viju se zastave i naši šalovi,
Bad Blue Boysi su najbolji,
to će uvijek ostati!

--------------------------------------------------------------------------------
Jaaaaa volim samo Dinamo, ja volim samo Dinamo,
jedina prava ljubav mi je on,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo,
jedina prava ljubav mi je on!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo,Dinamo, samo Dinamo,
najbolji je on, on je šampion...

--------------------------------------------------------------------------------
Plavi, ajmo sada plavi,
ajmo sada svi,
ale,ale,ale,ale,ale...

--------------------------------------------------------------------------------
I bez obzira na kaznu,
mi ćemo uvijek biti s njim.
Cijela Europa sad drhti
jer mi smo nezadrživi!

--------------------------------------------------------------------------------
Došao je i taj dan,
umro je Partizan.
Umro je, umro je, umro je on,
neće biti šampion!

--------------------------------------------------------------------------------
Dajte nam pive i parizera
jer mi smo navijači Zagreb Dinama!

--------------------------------------------------------------------------------
Hajduče znaj,
svemu je kraj,
odlazi, više se ne vraćaj!

--------------------------------------------------------------------------------
O, Isuse na nebesu,
daj pomozi plavom dresu,
plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse, mi smo tvoji!

--------------------------------------------------------------------------------
Ići ćemo svuda s Dinamom,
nema veze gube il pobijeđuju,
mi smo uvijek tu!