alterfreemotion

četvrtak, 30.03.2006.

Tu

Meditiram...
Predajem se prirodi
Sada kad je najlipša
Topla,meni je najdraža
Zavoljet ću je još i više...
...meditiram...
puno kisika
navikavam se
ha,nikom ne smetam
malo prošetam
pa pa
Image Hosted by ImageShack.us

30.03.2006. u 14:19 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 27.03.2006.

Humanitarni koncert report

Ma biilo je baš liiipo.Ta subotnja noć bila je zanimljiva i iscjeliteljske naravi.
Nas dva,preciznije ja i Dabar krenili smo iz Vodic,u Šibeniku smo se s još tri člana pretvorili u peteročlanu veselu družinu.I put smo dalje nastavili prema Splitu.Samo taj dio putovanja je jedna posebna priča.
Pa odlučujem to poglavlje preskočiti i automatski sam već u rock klubu Admiral,naravno sa svojom sada šesteročlanom veselom družinom,jer tu je neizostavni lik u ovoj priči,Krešo koji trenutno studira u Splitu.
Uz zvukove prisutnih bendova koji su se izmjenjivali na stageu raspoloženje u klubu bilo je baš rising hy.Ekipe je bivalo sve više,happines si moga u zraku jesti.
E na stageu,tu se osijetila raznolikost glazbenih đireva u okrilju rocka i bluesa.Razglas je bio moćan i podnosio je blesavo rasploženje glazbenika i njihovih uključenih instrumenata.Gotovo svaki bend imao je specifičan đir,tako da je okupirao pažnju zatečenih ljudi koji su se nalazili in front of stagea.Uz svu zajebanciju i moje izbivanje uspija san čuti većinu bendova.Nije mi u naumu da odvajam pojedinog od njih zbog nečega,jer svi oni uvijek su tu zbog jedne geste.Koja je ovog puta imala snažnije značenje.Ali taman ka bi se navika na bend i počeo ga probavljati a samim tim i rasla bi i količina dobrih euforičnih osijećaja,tada bi se kalali sa stagea i prepustili kabele i instrumente kolegama bendovima,pa onda sve od početka.Ali glavno da je bilo dobre svirke i svega šta ide uz nju,fala im svima...Pozdrav
Image Hosted by ImageShack.us

27.03.2006. u 14:22 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 21.03.2006.

bye bye Zima

Image Hosted by ImageShack.us
Odšetala lagano Zima,gurnula je je bura tamo iza onih oblaka.
Prije nje,stajao sam i gledao se kako postojim...bezveze.Sada,odjednom...ispratio sam je u sjećanje,s njom sam doživio mnoga iskustva.Povela me i na razna putovanja.Otrkrivala mi tajne skrivene u sebi,nekako kao da je budila u meni potrebu da pronađem odgovore na pitanja,na pitanja koje sam postavljao sebi mnogo puta do tada.Odgovore mi je ostavila i krenula prije sunca.
Vratit će se...da ukloni gužvu na rivi,i zrak će opet biti svjež,noćne lampe ponovo će tinjati u vlažnim noćima i pozdravljat će neznance...a oni prolaze,i ne okreću se...a lampe svijetle i zima ih čuva,negdje u samoći...

21.03.2006. u 13:32 • 6 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 20.03.2006.

Poziv na dobro djelo

Image Hosted by ImageShack.us

20.03.2006. u 09:16 • 3 KomentaraPrint#

petak, 17.03.2006.

Theese days

Remember when you were young
You shone like the Sun
You reached for the secret too soon
You cried for the Moon

So, so you think you can tell
Heaven from Hell
Blue skies from Pain

Welcome my son, welcome to the machine
What did you dream ?
It's alright we told you what to dream.

Invisible transfers, long distence calls,
Hollow laughter in marble halls
Steps have been taken, a silent uproar
Has unleashed the dogs of war
You can't stop what has begun

And we'll bask in the shadow
Of yesterday's triumph
And sail on the steel breeze
Come on, you boy child, you winner and loser
Come on, you miner for truth and delusion

But wherever you go, you know they've been there
Before
Well winners can lose and things can get strained
But whatever you change, you know the dogs remain.

And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And crawl to you across the sky

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je pjesma koju sam napravio kao zajedničku kompilaciju tekstova moje omiljene grupe Pink Floyd.
Poput glazbe koju stvaraju,kroz jedan metaforički pristup oni dočaravaju sav taj spektar osijećaja koji nas prati kroz život,toj raznolikosti dodijeljuju vrijednost i značenje koje obilježava naš životni put i otkrivaju u nama smisao svega toga.

17.03.2006. u 13:46 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 14.03.2006.

Life is bigger...and bigger...

Image Hosted by ImageShack.us
Tražeći riječ ili poruku kojom bi prožeo ovaj svoj post,jer želio sam nešto napisati;sjetim se Tome Bebića i njegovih pjesama.Svakim novim susretom u njegovim pjesmama otkrivam nove misli,u meni se jednostavno probudi onaj uspavani osijećaj kojim doživljavam ovaj prolazni svijet,i shvatim da nisam samo prisutan u ovom svijetu da upotpunim pejzažnu sliku,nego da svakodnevnim pojavama i sveprisutnim trenucima i stvarima koje me okružuju udahnem poimanje ,da kroz njih vidim povezanost sa jednim drugim svijetom.Da doprem do te sveprisutne druge dimenzije koja je ustvari spona među nama,među našim osijetilima i emocijama,spona koja nas potiče da čuvamo ono vrijedno,za koje smatramo da naše duše u tim oblicima ostaju žive.I to stvara u meni novu veliku potrebu za životom u kojem se moji potoci ulijevaju u jednu rijeku,a more čeka...
Kao što sam spomenuo u jednom od mojih prvih postova :
I dok ga slušan,osijećan da ovaj život koji živin ne ostavljam za posli i za sebe nego da ga s drugima dilin,i da ne zaboravim na toplinu osijećaja i emocija,da ih oslobodim.Jer u meni čekaju da se vrate vrimenu koje im Bog ostavlja.
Jer ovo nije samo život,ovo je tek život,jeli ga osijećaš....

14.03.2006. u 13:52 • 6 KomentaraPrint#

petak, 10.03.2006.

Strange thing

Živiš od riječi.
Riječima opisuješ istinu.
Nekad želiš riječi.

Svaka riječ danas.
Preokrene se na neki način.
I vrijeme stvara buku.

Čuješ li je u svoj toj buci ?
Pozivaš li zvuk riječi nekad k sebi ?
Ili tražiš izliku da je nazoveš nejasnom jekom ?

Pa je mučno zaboraviš.
A ona zaplače.
Riječ po riječ.
I sve više plače.

Da li si jaka.
Ili me činiš jačim.
Budi istina.

10.03.2006. u 15:22 • 5 KomentaraPrint#

Echoes

Image Hosted by ImageShack.us
Ona prilazi u odgovoru i tiho me gleda,kroz šapat predaje mi dah...
...i svoju toplinu ostavlja na meni...pokušavam obuzdati dodire...ali lako se predajem...
...zatečen u otkrivanju želja...drhtajima osjetila povlači me čudnovati vir ...
...ponekad zatvorim oči i poželim zaroniti u zajednički trenutak koji me obuzima...
...pa se nasmiješim,onako zanesen još više se približim osijećajima...
...zaboravim na svijet...trenutak za trenutkom....ne osijećam ih....
...i sve prolazi....a ja zadržavam trenutak...
...i skrivam se u njemu...
...samo da vrijeme zaboravi na sebe...
Ajme puknit ću !

10.03.2006. u 11:07 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 08.03.2006.

Baš bi tija da povirite do

Image Hosted by ImageShack.us
Svojom pozitivnom energijom pojačajte atmosferu druženja,možda vam neki trenuci ostanu u ugodnom sijećanju.
Pozdrav od Dj Zulufa.

08.03.2006. u 22:43 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 07.03.2006.

Mogućnosti

Što li ostaje od velike demokracije.
Pitate se kakve se mogućnosti pružaju mladima u Vodicama i Šibenskom kraju od strane kapitalističke vlasti razvitka i prosperiteta...
...ili..
...drugim riječima...
Što ovo predstavlja?
Image Hosted by ImageShack.us
(DOM KULTURE) ...olitiga osoka dub...

07.03.2006. u 22:15 • 3 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis svrhe djelovanja alter bloga

dojmovi jednog dijela društva u svrhu globalnog razvoja druženja



Aktualna događanja i planovi u vremenu i prostoru :

welcome to TRUSS

........psssst.......slušaj.......
Prije svega,nemojte puno planirati i veoma očekivati,budite opušteni i prepustite se.Jer......
Za početak,da vas upoznam s okolinom i njezinim ugodnim zračenjem:
Vi se kao nalazite u TRussu,to vam je prostor ispunjen retro materijalom koji vas podsijeća na vama drage trenutke i situacije,i u vama budi osjećaj pripadnosti koji iz vas širi dobre vibracije.Najčešće niste sami jer to je najpogodnije misto za druženje u kojem razvijate svoj mentalni sklop,naravno ovisno o tijelesnim mogućnostima.Obično to druženje traje uz dobar backgraund,a u ovom slučaju to su uvik neke nove stvari,ugodna fuzija,kombinacija neobičnih ritmova,zvuk egzotičnih instrumenata koji nekad atmosferu dovode u čuđenje,nekad u bunilo,nekad na đuskanje,nekad na ograničeno poganje uvijetovano okruženjem krhkih i tekućih stvari,ili pak u blagu melankoniju i jednostavno opuštanje optočeno razgovorom.A ako se zateknete sami,znači u opravdanom nedostatku ekipe u tom neobičnom prostoru,nemožete pobjeći od opuštajuće meditacije i ugodnog plutanja u mašti i idejama koje su uvik prisutne.
Znači i nakon šta prozračite tu prostoriju taj miris loja i buđenje ideja ostaje,opet ste prepušteni tom zraku,ma koliko on friški bija.
Tu probleme na trenutke ostavljate da se gomilaju iza vrata,tamo vani znači,izvan.I prepuštate se alternativnom ostvarivanju dobrih i korisnih ideja s puno mašte i dobrovibrirajuće volje.To sve naravno mora biti umjereno,da se oni problemi ne pretvore u tvoj nepovratan bijeg iz ovog nekad hladnog i izopačenog svijeta.Jer ipak tu si da dišeš i da se suočiš s onim što lošim što ne voliš,čega se bojiš,jebiga,bez suočavanja nema kruva.
Free Web Counter

hit Counter