.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Malo slikica i pjesmice :)










dosta pjesmica :) ajmo malo slikice :):)

free image hosting hosted images

free image hosting



Superhero Dance Images

Superhero Dance Images



Images for your blog codes

Images for your blog



Text Miscellaneous 2 Glitters

Text Miscellaneous 2 Glitters



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Celebrities Male Images

Celebrities Male Images



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Icon Easter Images

Icon Easter Images

Linkovi

Blog.hr

Blogovi koje možete posjetiti:

Kumica
blondkiss
malena
zvijer
Marta :)

pomalo o meni :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


~~zovem se Patricija, al zovu me Trisha, Patrisha, Patty... rođena sam u Zagrebu, živjela sam tamo do drugog razreda osnovne škole, a onda se preselila u selendru koja se zove Pokupsko, točnije još manje selo Auguštanovec... kad sam krenula u srednju školu, koja je matematička gimnazija u Gorici, u drugom polugodištu sam počela živjeti u V.Gorici...e da, zaboravih, rođena sam 31.8.1991. :), a kakva sam to prosudite vi jer se sama ne volim opisivati...to je sve od mene... pusaa~~

još malo zabavnih stvarčica


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Icon Easter Images

Icon Easter Images




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


image hosting file hosted images

image hosting file

utorak, 11.09.2007.

ewo mene opet

hehe a jesam luda a i nisam samo luda nego i prehlađena do bola...da da boli me glava i nos me ubija puknucuburninmadmadheadbang a preživjet ću valjda pa ću poslije opet uživati partysmokinpjevathumbup uglavnom,škola je počela i ok je nije tako teško,još hehe... krajem ovog mjeseca idemo u gardeland,ja ću trčat da stignem na sve lude sprave...blue tornado,slobodan pad itd. itd. ...ići ću s martom jeeeeej i s ivanom,mateom i cijelim našim ludim razredom...nego kak ste mi vi,vidim nisam vam previše falila tuzanno neka neka....ajd odoh ja ne mogu biše tu sjedit muči me prehlada...pusaa svima kisscerekthumbupwavepartysmokinwave

- 17:36 - Comment To Me... (10) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.