unatoc obrisanim postovima pisem ja i dalje

četvrtak, 09.03.2006.

evo javljam se nakon neznam kolko dana
pa i nije puno proslo , ako hocete citajte i moj novi blog
tuvam je link pa odite i komentirajte
jos uvjek sam vjeran himu ali mi je adressa rocker69 jer volim i ajse
citajte oba bloga jer ja vas isto citam nisam vas zaboravio
sutra cu pisat test iz hrvatskog ponovo jer je 20 ucenika dobilo kolac
iz testa pa ponavljamo, kad je moj razred pametan pozdravljam sve citatelje
pogotovo saru , petru , miku (vidis cigane bananski spomenuo sam te)
ljudi on vam je jedna greska prirode sam sebe zove banana , zove se filip a mi ga
zovemo mika ili svabo jer je malo pustio kosu a plava je (on kaze od sunca) ma
necu ga tracat puj puj puj tracanje
neda mi se slike ubacivat ko ce sad otvarat image shack pa trazit sliku pa kopi pejst
ma ja sam ljencina nepopravljiva
sutra si idem kupit bicikl novi kak sam uzbuden a i nazico sam starce za rodendan ipod nano brijem da isti kakav ima petra
rodendan cu dotzivjet ako bog da za 2 mjeseca
roden sam na petak 13 i zato mi je 13 sretan broj
kaj jos , evo opet s postovanjem urednicima
P****E K****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DA MI JE ZNAT KO STE
pozzzzzzzzzzz idem ucit tehnicki jer ce me profac pitat sto%

| 21:39 | Komentari (39) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>