_TRUDNIČKA_POSLA_

< ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
radosti drukčije
tuge čudne
zbunj-zbunj učestali
frižider prijatelj no. 1
drijem-drijem non-stop
snovi za pamćenje
muž za uvijek

Linkovi
Roda.hr

02.03.2005., srijeda

prrrrrrrrrrrrrrrrrd

Jučer nam je stolar odnio vrata od kupaonice na popravak i kao da nas tim činom ureknuo da moramo imati posla s osebujnim plinovima.
Da, jučer je doslovce bio pravi rat dviju stražnjica u našem stanu. Pucnjevi su se razlikovali po zvučnoj jačini , podmuklosti, after efektu i dužini trajanja. A bili su toliko upečatljivi time više što ih nismo mogli pospremiti iza kupaonskih vratiju ( jer ih nema ! ). Mora da je večera ipak bila preobilata ili presnažna, ali recite vi meni, što ima snažnog u ovim namirnicama , bez ikakvih aditivia(?!): riža s kockicama piletine, brokula i mrkvica, češnjak, soja sauce i zelje salata.
Moj ljubljeni M. je došao na ideju kako se riješiti nedoličnoh plinova. Kupaonicu smo zamijenili kuhinjom i dodijelili kuhinjskoj napi još jednu svrhu, svrhu vrlo sličnu prvotnoj - upijanje. Uglavnom, kada je zagustilo otrčali bismo do kuhinjice i guzom bismo se nastavili ispod nape i uključili ju šššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš. Trebalo je upaliti...ali nije :). Možda je napa preslaba?
Obećala sam M.-u da više neću puno na večer kuhati, a ako ću i kuhati to će biti samo za mene i malog u buši. M. je na dijeti, e pa sretno mu bilo uz ovakovu izjelicu i kuharicu kao što sam ja :). Molim vas malo podrške i dijetnih savjeta za M.-a.
M. mi je odnedavno počeo dodjeljivati svakojake epitete - danas sam "mala trudna uš".

- 09:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>