veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opet sam trudna...

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
trudnabanana@hotmail.com


Free Website Counters
Free Website Counters

Trudna banana
03.02.2006., petak
Ponovo trudna...

Trudna sam, trudna sam, opet sam trudna.
Rekao bi čovjek da ću nakon prvog puta shvatiti kako to ide. Ali nisam. Pitam se je li majka priroda sredila neko stanje hormonalnog ludila koje ženama zamagli um. Pa sve zaboravimo. Ponese nas trenutak i fascinantna spoznaja da u trenutku možemo stvoriti život. Ujutro se otrijeznimo, ali već je kasno.

Kad sam prvi put zatrudnila, nisam pojma imala da sam trudna. Test za trudnoću sam kupila nakon što sam shvatila da stvarno nešto nije kako treba i uspostavilo se da sam u trećem mjesecu trudnoće. Naravno, odmah mi je postalo zlo, počela sam se debljati i jako umarati, ali kad pogledam unazad, zaista nisam pojma imala.

Ovaj put sam znala odmah, drugi dan. Tu moram naglasiti da uopće nisam jedna od onih koje su „in touch with their inner self“. Pravi sam izdanak zagrebačke škole psihologije. Vjerujem samo u tvrde, eksperimentalno dokazane činjenice. Ne znam što kažu činjenice, ali ja sam znala drugi dan i obavijestila dragog. On isto nije „in touch with his inner self“, pa tako nije povjerovao mojim uvjeravanjima (pogotovo nakon prvog iskustva), pripisujući to mom vječitom talentu za pretjerano dramatiziranje.

Plavi se plusić pokazao nakon samo 10 dana (5 dana prije predviđenog roka). Ne znam zašto ali osjećala sam se pomalo kao tinejđerka koja je prerano zatrudnila. Imam 33 godine, sina od 2,5 godine, dobrog muža, dobar posao, sređeno materijalno stanje, bla, bla. Zašto onda takva panika? Nemam pametan odgovor. Izvijestit ću kako se stvar razvija.

- 10:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>