< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi

GIGI
Dean
dino
boris
lea
sole
Balen i Paulinho
Maja
Marina
fibe
whb
malaMaja
ana
File
liker
čemo



Eo vam test retardirani da vidimo kolko me ko zna heh ;)





online
trosha milion ih je



icq --> 295-699-479
mail --> creeaper@net.hr
msn --> creeaper@net.hr
skype --> cigogvc

Free Website Counters
Free Website Counters


malo slika od ekipe iz mertopole ;)

ja i anchy




boris



migo



philip



gigo



dejo



paulinho



machy



maurić



palunko



sole



đore



prckO



viki



tikach



nino



horvat




zlajo-odselio se al još je naš ;)



peric



tonchi



liker



leich



balen



maja M



fibe



marinica



evo i mene



file i martina



ja , dno i mile dsmra



ja , file i zlajo



budale heh ^^



file i sole



ja i maurić



četvrtak, 22.02.2007.

Fakich ll. naughty

heh a eo neam ša za pisat al da bude post,pa eto ja i boris u subotu u gradu pa na vezici pa opet u grad onda isli do towera tamo sreli stifota dadota i bo jos nekog ;) nek se ne ljuti ako sam zaboravio jer sam bio svoj hehe ;)rofl
ovaj petak ja i boris u gradu ako ko oce snama nek se javi narafno svi dobro došli mah, za subotu imate na lesicevom blogu ja se nadam da cu ic pit na skolskom pa ako bog da zdravlja opet u subotu u grad.bay d way danas smo bili na onom lijecnickom za vojsku ja file dino liker i po nalazima sam zdrav ko dren smokin znaci jos se mogu gazit ko covjek i tako dalje i tako dalje lud pozdrav borisu,gigotu,filetu,likeru,dno-tu thumbup i miletu smradu kojeg nema vani mad aj uzivajte !



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.