Traženje posla u Njemačkoj preko Facebook-grupa - Pronađi pratnju

utorak , 18.12.2018.

Što je sve potrebno za odlazak u Irsku










Click here: Traženje posla u Njemačkoj preko Facebook-grupa






Eleanor Roosevelt je radila na razvoju ljudskih prava ali nije bila u mogućnosti javno priznati da je lezbijka. Odbacimo sve patrijarhalne i tradicionalne mitove i izlike o opravdanosti nasilja, kao što su nedostatak novca, ljubavi, krivnja žrtve, razne ovisnosti... Odgovori će biti objavljeni na našoj web stranici www.



Traženje posla u Njemačkoj preko Facebook-grupa

Čini se kao da su socijalna politika i njezini mehanizmi postali sredstva za kupovanje socijalnog mira. Jeftinija je radna snaga ovdje. To je posao koji bi marketinski strucnjaci radili duze od nas i mozda ga boljeg napravili, ali NAS je u citavoj prici vodila ljubav, i zbog toga je slogan toliko jedinstven i popularan.



Traženje posla u Njemačkoj preko Facebook-grupa

Pollitika - To znači održavanje kapaciteta Zemlje radi obezbjeđenja kvalitetnog života ne samo svakom živom, nego svakom još nerođenom njenom budućem stanovniku.



Traženje posla u Njemačkoj preko Facebook-grupa

U zadnjih par mjeseci mogli smo čitati u raznim medijima da je Meksiko sljedeća moćna sila u Latino Americi i globalno. Brazil je nekako došao do svog vrhunca i vjerovatno neće više napredovati po tom pitanju. Velike američke i ostale korporacije sele svoju proizvodnju iz Kine u industrijske zone Meksika, auto industrija Nissan, VW, Chevrolet itd sve je jača… Ekonomsku krizu i kaos koji je nastao, Meksiko je našao način kako ju iskoristiti, bar po onome što mediji prenose, ja osobno ne vidim nikakvog pomaka i refleksije tog rasta, no vjerovatno će se osjetiti relativno brzo. Također nisam nikakav ekonomski analitičar već gledam to sa nekog osobnog položaja. Iako se kriza nije osjetila ovdje kao u Europi recimo. Da li je Meksiko stvarno sposoban biti jedna moćna poslovna sila i konkurirati proizvodnji recimo iz Kine — vjerovatno može, i to puno kvalitetnije. Sad amerikanci i španjolci dolaze u meksiko u potrazi za poslom. No što to sve znači mogućim imigrantima? Da li će ovaj rast Meksika otvoriti nova radna mjesta? Da li će ta radna mjesta biti otvorena i za strance ili samo meksikance? Da li će ti poslovi isplatiti za preseljenje jedne manje obitelji iz Hrvatske u Meksiko? Zbog čega su Kanada ili Njemačka bile toliko popularne? Iako je naslov članka malo generaliziran, ako stavimo na stranu visoko školovanu radnu snagu, koja je bez većih problema nalazila i nalazi još uvijek poslove u tim državama pa tako i u meksiku, ostaju nam profili koji obavljaju poslove u raznim pogonima, produkciji te razvoju, uslužnim djelatnostima i slično. Ti poslovi su bili dovoljni da pokriju i održavaju život tadašnjih imigranata u tim zemljama. Pa onako generalno govoreći, ne baš dobro. Poslovi u ugostiteljstvu i turizmu, te razni poslovi u pogonima i tvornicama nisu najbolje plaćeni i vjerovatno nisu idealna opcija za preseljenje. Također je bitno napomenuti da je ispred vas vjerovatno milijun meksikanaca u sličnoj situaciji koji će vjerovatno dobiti prednost. I mislim da je tu baš ta razlika u odnosu na navedene zemlje. Standard u Kanadi ili Nemačkoj za ovakav tip posla je puno bolji nego u Meksiku, i rijetko se otvaraju takva mjesta baš za strance. Nije sve tako crno, o ne! Kako mi nije u interesu mazat vam oči, pogotovo jer se radi o bitnim stvarima, nadam se da nastavljate čitati! Europljani su poznati po tome da su radni narod i da postoji disciplina, što je san svakog poslodavca. Bez da puno lažem, meksikanci nisu baš disciplinirani ako govorimo o poslu. Meksiko je ogromna zemlja, i niti ne sumljam da se negdje traži baš vaša struka. Što se tiče imigracije, za sada ne rade probleme za hrvate kojima ne treba viza za turistički posjet , jer je broj zatraženih radnih viza još uvijek dosta mali. U 2012 je radnu vizu zatrazilo oko 38 osoba i oko 5 za stalni boravak. Ako ne nađete posao koji želite, toplo preporučam pokretanje vlastitog mini biznisa jer se to do sada pokazalo kao vrlo dobra opcija među strancima. Da li se traži baš moja struka? Da živimo u idealnom svijetu, vjerovatno bih vam odgovorio pozitivno na ovo. No to ne znači da nema potražnje. Sve ovisi čime se bavite i koliko ste dobri u tome što radite. U meksiku imate prednost da radite što god poželite dok god to obavljate dobro. Tko kaže ako ste električar, no dobro radite sa drvetom ne bi mogli početi proizvoditi namještaj i to prodavati? Mislim da je bitno uvidjeti i znati ono što tražite i želite. Da li tražite bilo kakav posao sa kojim bi mogli preživjeti, da li bi željeli nastaviti obavljati isti posao koji obavljate trenutno itd. Svaki početak je težak, i nitko vam ne može sa sigurnošću obećati da ćete obavljati idealni posao, no treba na sve to gledati pozitivno i gotovo sam uvjeren da ćete sami napraviti okružje koje vam paše i tome se prilagoditi! Što o meksikancima, traženju posla i općenito situaciji misle drugi? Napomena: Mišljenje ispitanika ne mora nužno biti u skladu sa temom članka. Vlasta: Ja sam u Meksiko došla iz Njemačke, tako da je ta promjena okoline bila drugačija, ali nisam imala mnogo problema. Nisam imala problema naći posao: Došla sam u Meksiko preko njemačkog poduzeća škole stranih jezika , vizu sam već dobila u Njemačkoj i do danas radim na istome, kao profesor njemačkog jezika. Jako sam zadovoljna s poslom, dobro je plaćen i mogu dobro i samostalno raditi. Andrea: Pa promjena je očita s obzirom da je to drugačija kultura i mentalitet stanovnika meksika. Dobre strane su: ljudi su topliji, veseliji, druželjubivi, klopa je jeftina i općenito život. Loše strane: većina ljudi su ljenčine, neobrazovani, puno je smeća po ulicama, fali zelenila, na hranu se treba naviknuti, ljudi kasne na dogovorene sastanke. Posao nije teško naći ako imaš dozvolu za rad. Ja je nisam imao pa sam otvorio svoj biznis, školu engleskog jezika. Za sada imam dvije škole sa curom. Zadovoljan sam sa svojim poslom. Puno se radi ali ili tako ili nema love. Maša: Promjena okoline se poprilično osjeti, počevši od drugačije klime, hrane i stranog jezika pa do dubljih kulturoloških razlika koje se jače osjete tek nakon nekoliko tjedana način razmišljanja, pojam o vremenu, obiteljske vrijednosti, prometna pravila…. Mislim da ovisi o osobnosti osobe koja dolazi u Meksiko hoće li ove razlike probuditi oduševljenje ili frustracije. Na primjer, nekome će taksist koji želi cijelo vrijeme razgovarati s osobom koju vozi biti naporan, dosadan i nepristojan jer zabada nos gdje ne treba, dok će se nekoj drugoj osobi činiti iznimno ljubazan, prijateljski raspoložen i dobar izvor informacija što se događa u gradu. Dakle meni se čini da prevladavanje kulturoloških razlika na relaciji Hrvatska Meksiko ovisi o tome je li netko više engleski ili talijanski tip osobe. Nisam imala problema oko pronalaženja posla, doduše sve je krenulo putem preporuke, ali generalno mi se čini da su Europljani jako dobro prihvaćeni i cijenjeni u poslovnom svijetu. Posao je tek krenuo, ali zasada sam jako zadovoljna. Meksikanci su vrlo ljubazni i ugodni kolege, uvijek nasmijani i spremni pomoći, a strance poštuju i rado s njima surađuju. Laura: Prvo me, nakon silnih uzbuđenja i romantičnih slika o Mexicu dočekao lagani kulturološki šok. Također većini ljudi koji dolaze iz Europe i zdravstveno treba par mjeseci privikavanja zbog extremne klime i hrane ja živim na jugu meksika gdje su ove zime temperature dosezale 30 C. Kozmopolitski hipijevski polu-gradovi su fora za provesti ljeto ili duži odmor od civilizacije, ali ako se spremaš preseliti se ovdje, moraš biti spreman odreći se nekih udobnosti koje se doma podrazumijevaju. Napokon, kad se odreknes, opustiš i prepustiš, čeka te život u laaaaganom ritmu, okružen divljom i prekrasnom prirodom punom nepoznatog i neistrazenog. Imala sam velikih problema oko pronalaženja posla. Ipak, ako tražis posao ugostitelja, prodavača ili animatora.. Uvijek se nešto nađe.. Osobno nisam zadovoljna trenutnim poslom i uvijek sam u potrazi za boljim. Marko: Došavši u Mexico mislio sam da neće biti nikakav problema sporazumjeti se na engleskom i to mi je bio prvi šok kada sam stigao, slijedio je šok hrane, a zatim i prometa… Hrana je kompletno drugačija nego u HR, s vremenom se čovjek navikne ali prvih par mjeseci želucu treba vremena da shvati da su podražaji koji šalje u mozak kompletno drugačiji nego inače. Kada pišemo o prometu treba duboko udahnuti, bolje rečeno par puta duboko udahnuti i krenuti dalje, promet je totalno drugačiji nego u HR, pravila postoje ali ne vrijede, vrijedi zlatno pravilo tko ima veći auto taj ima prednost i mislim da je to jedino prometno pravilo… da zaboravio sam napomenuti da i žmigavci ne postoje vec se skreće udesno ili ulijevo kao da si na biciklu. Sve u svemu okolina, navike, ritam života sve je drugačije nego u HR ali na sve se to čovjek navikne i jednom kad se navikne nema nikakvih problema sa životom u Mexicu. Što se tiče posla, ja osobno nisam imao nikakvih problema jer su me prebacili iz moje matične firme na mexičko tržište i krenuo sam bez problema. Važno je napomenuti da ne možes ali apsolutno ništa u poslu ako neznas španjolski. Jednom kad čovjek nauči jezik, osobama iz hrvatske širom su otvorena vrata za mnogo poslovnih prilika. Jako sam zadovoljan s poslom, s primanjima, radnom okolinom i volim što trenutno radim. Koji su preduvijeti koje moram ispuniti? Dok navodno još uvijek vlada kaos u imigracijskom ako ste već ovdje i dobijete ponudu za posao, možete zatražiti promjenu vize iz turističke u radnu nisu nužni odobriti je. Prevedite na španjolski sve diplome koje imate i ne bi bilo loše da imaju Apostilski pečat. Procedura nije komplicirana, ukoliko imate sve potrebne papire, no zna bit iscrpljujuće. Što više meksikanaca poznajete to su vam veće šanse da ćete naći posao Ovo je mini portal namijenjen svima koji dolaze u Meksiko turistički ili planiraju ostati duže. Sav sadržaj je osobno mišljenje, te se ne preporuča mlađima od 16. Pridruži se 35 drugih sljedbenika.



Posao u Njemačkoj
Ravnopravnost spolova jedna je od temeljnih vrijednosti Europske unije, jednako kao što je temeljna društvena vrednota zapisana u Ustavu Republike Hrvatske. U takvoj percepciji mi ČEKAMO jer smo uvjereni da će se stvari nakon krize normalizirati i vratiti na staro. Radimo zato jer smo slične, a razlike nastojimo premostiti. Mi smo imali sreću jer smo se, ovako mladi, svidjeli našoj stanodavki. Diljem svijeta primjena nasilja nad ženama, od verbalnog ponižavanja do silovanja, provodi se kako bi ih se kontroliralo i utišalo njihove glasove. Voli izlaziti po klubovima: Budha Bar, Cavalli Club, 360 Bar, Barasti Bar, Left Bank, Warehouse, Roof Top... O mom očaju dovoljno govori podatak da sam je ja oblijetavao čitavu jednu studijsku godinu studenta Pravnog fakulteta oko 2,5 godine i svu ušteđevinu od krizme i što mi pošalje rodbina iz Australije na nju potrošio. Tako da ako je to jedino što te zanima i zbog toga me planiraš kontaktirat, uštedi nam vrijeme i nemoj. Sudeći po pričama i iskustvima ljudi koje smo do sada susretali, traženje posla se može obaviti na dva načina. Jako sam zadovoljan s poslom, s primanjima, radnom okolinom i volim što trenutno radim. Provod u svakom pogledu. Koliko sam uspio vidjeti, oni koji imaju stalni posao tj rade kod nekoga, nisu privatnici kao ja, nemaju ovakvih problema jer imaju Nomina račune koji znače da imaju stalna i fiksna primanja.

[Erotske zoo price|Sretan rođendan čestitke|Matorke za upoznavanje]






Oznake: To, je, sve, potrebno, za, odlazak, u, Irsku

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.