Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nešto o meni

ime:lea
datum rođenja:27.11.1993.godine
grad:onaj koji bi promijenila odmah da mogu,makar živim u naj dijelu grada
naj frendica:andrea
brat:antonio
naj predmet:tzk-makar sve predmete osim ovog imam 5
sport:treniram odbojku i košarku a volim zaigrat nogač,po zimi skijam
nasmiju me:antonia,maja,nika,simpa i moje glupe rečenice
živciraju me:ulizice,dvolične osobe,bezobraznice,ponavljalice i cure koje se prave jadnima,tonci,fran i bobi,većinom puta i marin
oraspolože me:serije;machosi,zabranjena i humoristične na rtl-u i naravno moje lude frendice dea i petra
obožavam:mjuzu,kompić,svoj mobač,palačinke,voće,čokoladu i svoje medete bobija(kojem sam je dala ime kad sam ga od barbeta dobila za 3.ročkaš-ali da sam znala da će se tako zvat tip koji će mi zagorčavat život mislim da bi se 100% zvao drugačije) i flaija,komentare o meni(dobre) i MOM BLOGU(bilo kakve)
naj bend:black eyed peas-definitivno,a ponekad poslušam avril i shakira
naj boja:crna i blue
naj glumica:cameron diaz
naj glumac:will smith


one photo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

myspace layouts

myspace layouts

srijeda, 18.10.2006.

bez naslova

joooooooooh!!!
neznam šta da vam pišem...kako sam ustala na lijevu nogu;kako moram sad do grada ili kako moram učit geografiju....uglavnom,je sve hm..............okej.nisam baš dobre volje..neda mi se pisat post pa am puštala komentare po drugim blogovima...inače za ninu,blog napraviš na ovoj ovdje adresi:klikni ova crvena slova.prikaže ti se stranica i u gornjem lijevom kutu imaš ponuđeno korisničko ime i lozinku a odispod rubriku otvori svoj blog ili tak neš...uglavnom to stisneš i upisuješ u polja riječi,slova kojima odgovaraš na "zadatak" određene rubrike.kiss dei i peki,,

čao



par slikica

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (41) | print | # |

<< Arhiva >>