red pregled jucerasnjeg izlaska: - ..:::TROGIR PUNX:::.. - Blog.hr

..:::TROGIR PUNX:::..

22.08.2005., ponedjeljak

pregled jucerasnjeg izlaska:

e ljudi nnakon prve veceri provedene u trogiru odlucih se za izlazak u split!!! i iako san se s Ninom dogovorija oko 10 ja i jos nekolicina prijatelja odlucili smo se za odlazak prije jer se duji svida neka zenska!!! i iako ona nije dosla jer se navodno posvadala sa starim izasli smo sa njenim prijama i kad je zavrsila da dosadna kava sa dosadnim ljudima uputih se prema marmontovoj da nnjih ispratim do busa jer su isli na neku svirku u novi!!! i na putu sretnem Peju,Poly,Laru,Romi i nekog lika( kojeg neznam)! odma je pocela prica o tibiju,veverima i ostalim stvarima o londonu! To je trajalo cca.15 min posto su me ovi pozurivali! I na putu na mjesto nalaska sa Ninom uvati me kisa i okupa me ka pivca! i nademo se mi i posto smo oboje bili mokri odlucimo da idemo u Mc(fucking)donald`s i tamo gle cuda side Blajicka,Golubica(koju je golub odjeba tako sta je otisa na navodno neki tulum-moga je i nju bar zvat) i jos neke zenske! Mene su odma uvatile salve smija! Ja san naravno odma MORA napravit svoga GUstera(R) a njezino visocanstvo je naravno odugovlacilo oko Tibi-tika(R): Al na kraju ga je ipak napravila i to kvalitetno!!! i naravno ja jedva vatan zadnji bus koji je vec bija krenija i dolazin u svoju malu vukojebinu!!! pozdrav ljudi-BOg

- 16:11 - Gukni golube! (5) - ne trosi tintu za sranja!! - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja najdraza zvijer...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DI SEREN(osim na wc-u):

STA SLUSAM:

NIŠTA



ovo sranj vam pokazuje koji ste posjetitelj na ovom jebenom blogu:Free Website Counter
Free Website Counter