< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

dEsIgN bY: zWjezDica

Opis bloga

×××Ah,ko i svi blogovi!Moj život..moja sranja...i ostalo :) ×××

×...ime mi je Inna...×
×...živim u Umagu...×
×...15 mi je godina...
uskoro 16(28.11.)...×
×...idem u Poreč u školu/
jezična gimnazija...×
×...volim svoje cukice iz razreda,
i svoje cure iz Umaga...×
×...inače,ne komentiram,ni mene ljudi ne komentiraju,
jer znaju maximalno 2 osobe za ovaj blog!!...×
×...svi znaju da sam luda,
da volim zajebanciju,
i da mi uvjek nešto padne na
pamet(glupo,naravno)...×
×..sviježe zaljubljena...×
×...obožavam praznike..i
izlaziti...×
×...ovisnica sam o muzici,to je moj pokretač,
i to je ono što popunjuje praznine u mom životu...×
×...jedan sam tvrdoglav i uporan strijelac...
×...moglo bi se reći da sam razmažena...×
×...volim prijatelje,i mrzim kad se netko ljuti na mene×
×često griješim,pa molim ljude za drugu priliku,
ali to sama ne dajem...×
×...obožavam kupovati robu!Cipele baš i ne..Ali
robu hehe..a ko se nebi složio s ovim?...×
×...i eto...imam dosta frendica..više u poreču,
u umagu manje,jer sam u Poreču najviše vremena...×
×...obožavam Ateljer..kafić u Poreču...×
×...najfrendice iz škole su mi Nina,Monika,Mely,Ibrićka,Erika
jer se stalno gubimo i glupiramo..hehe...×
×...to bi bilo to...×

Šljikizeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
blaaah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki noviteti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Btw..We r all .b.i.t.c.h.e.s. ma gurls! =)




...hey...stani malo..gdje se zuris? ;)

Et...trix je odlucila nes napisat.Jeeej Trix :P ;)..et..skoro sam dobila ukor jer sam slušala MP3 pod engleskim...LOOOOL...di to ima?haha..samo kod nas..ehehehe..a ša da vam kažem..škola..svi se zajeebavamo..ja i moj curke najdraže..al smo svi umorni..jer nas MUČE u školi..jao..mda..u pon. smo bili Valjentin,ja,njinja i andreja..u ateljeu...zahebavali se ko kreteni..a danas...joj..smooor..umorna sam..sutra neidem u školu,bubana sam..valjda pokupila upalu grla od Erice..joj..nedostajat ce mi moje pizde,i naravn zahebancija,ko uvjek..ajde..svima pusa..pogotovo mojim curkama..još 30 dana do kraja škole čč hehe..pusssss


06.05.2008. u 22:31

| CoMenTarI (2) | pRinT| |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.