< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

dEsIgN bY: zWjezDica

Opis bloga

×××Ah,ko i svi blogovi!Moj život..moja sranja...i ostalo :) ×××

×...ime mi je Inna...×
×...živim u Umagu...×
×...15 mi je godina...
uskoro 16(28.11.)...×
×...idem u Poreč u školu/
jezična gimnazija...×
×...volim svoje cukice iz razreda,
i svoje cure iz Umaga...×
×...inače,ne komentiram,ni mene ljudi ne komentiraju,
jer znaju maximalno 2 osobe za ovaj blog!!...×
×...svi znaju da sam luda,
da volim zajebanciju,
i da mi uvjek nešto padne na
pamet(glupo,naravno)...×
×..sviježe zaljubljena...×
×...obožavam praznike..i
izlaziti...×
×...ovisnica sam o muzici,to je moj pokretač,
i to je ono što popunjuje praznine u mom životu...×
×...jedan sam tvrdoglav i uporan strijelac...
×...moglo bi se reći da sam razmažena...×
×...volim prijatelje,i mrzim kad se netko ljuti na mene×
×često griješim,pa molim ljude za drugu priliku,
ali to sama ne dajem...×
×...obožavam kupovati robu!Cipele baš i ne..Ali
robu hehe..a ko se nebi složio s ovim?...×
×...i eto...imam dosta frendica..više u poreču,
u umagu manje,jer sam u Poreču najviše vremena...×
×...obožavam Ateljer..kafić u Poreču...×
×...najfrendice iz škole su mi Nina,Monika,Mely,Ibrićka,Erika
jer se stalno gubimo i glupiramo..hehe...×
×...to bi bilo to...×

Šljikizeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
blaaah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki noviteti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Btw..We r all .b.i.t.c.h.e.s. ma gurls! =)




...FeLL iN LoVe WitH a GiRl..



FELL IN LOVE WITH A GIRL-THE WHITE STRIPES

Fell in love with a girl
fell in love once and almost completely
she's in love with the world
but sometimes these feelings
can be so misleading
she turns and says "are you alright?"
I said "I must be fine cause my heart's still beating"
She says "come and kiss me by the riverside, bobby says it's fine he don't consider it cheating"

Red hair with a curl
mellow roll for the flavor
and the eyes for peeping
can't keep away from the girl
these two sides of my brain
need to have a meeting
can't think of anything to do
my left brain knows that
all love is fleeting
she's just looking for something new
and I said it once before
but it bears repeating



Image Hosted by ImageShack.us



Sad nek neko kaže da pjesma nije jebena :D


25.02.2008. u 15:47

| CoMenTarI (0) | pRinT| |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.