< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

dEsIgN bY: zWjezDica

Opis bloga

×××Ah,ko i svi blogovi!Moj život..moja sranja...i ostalo :) ×××

×...ime mi je Inna...×
×...živim u Umagu...×
×...15 mi je godina...
uskoro 16(28.11.)...×
×...idem u Poreč u školu/
jezična gimnazija...×
×...volim svoje cukice iz razreda,
i svoje cure iz Umaga...×
×...inače,ne komentiram,ni mene ljudi ne komentiraju,
jer znaju maximalno 2 osobe za ovaj blog!!...×
×...svi znaju da sam luda,
da volim zajebanciju,
i da mi uvjek nešto padne na
pamet(glupo,naravno)...×
×..sviježe zaljubljena...×
×...obožavam praznike..i
izlaziti...×
×...ovisnica sam o muzici,to je moj pokretač,
i to je ono što popunjuje praznine u mom životu...×
×...jedan sam tvrdoglav i uporan strijelac...
×...moglo bi se reći da sam razmažena...×
×...volim prijatelje,i mrzim kad se netko ljuti na mene×
×često griješim,pa molim ljude za drugu priliku,
ali to sama ne dajem...×
×...obožavam kupovati robu!Cipele baš i ne..Ali
robu hehe..a ko se nebi složio s ovim?...×
×...i eto...imam dosta frendica..više u poreču,
u umagu manje,jer sam u Poreču najviše vremena...×
×...obožavam Ateljer..kafić u Poreču...×
×...najfrendice iz škole su mi Nina,Monika,Mely,Ibrićka,Erika
jer se stalno gubimo i glupiramo..hehe...×
×...to bi bilo to...×

Šljikizeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
blaaah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki noviteti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Btw..We r all .b.i.t.c.h.e.s. ma gurls! =)




I know,a place that we can run to,do the things we want to,they don't know who we are..LET ME TAKE U THERE..

I tako,eto opet mene.Da udjelim koju pametnu riječ.Mda,po običaju xD A kod mene...blablaludpartysmokin sve po malo..naravno..eto ocjene,prosječne,ali i ja i dalje mislim da je moja 'porečka jezična gimnazija' najteža i da je meni najteže..a jbg šta češ..eto još 4 tjedana i eto nama proljetnih praznika..ode ja za praznike u Đakovo sa Barby...jej..jedva čekam =)=) Hehe...a recimo u petak sam bila na Rade Lackoviću...a šta da kažem,moglo je bit bolje..bila do 3..jer kasnije nebi imala prijevoz doma,a prehladno je za hodat 3 km do kuće xD A općenito,svake subote sam vani,nikad mi nije dosta...ajde bar se uživa dok si mlad..hehepjevazujo a joj..u školi..zajebancija 1000 na sat...hehe ..ipak smo mi labudi...a ja volim sve svoje curke od tamo(ajde labude) hehe..Nina,Monika,Melany,Ibrićka,Erika,Eva,Kača,Erenda..ma ima vas još tonu,al sam vas zaboravila napisat sigurno xD...ah da..Sabinče,Ivanče,Mia,Gaia..hehe..ma ja volim cijeli svoj razred..mi smo lude koze(Nina..Koza Kozarić??) haha...joj sutra nemam latinski..zamislite uživancije..još su satovi skraćeni,i taman spojimo taj slobodan sat s odmorom od 20 minuta hehe..ma ajde bit će lijepo...a ovdje naravno,u Umagu neka magluština,žešće sumorno vrijeme..A ja,eto zadovoljna sa svime,osim sa svojim ocjenama pomalo,al važno da prolazim =) ...I naravno...nakon svega...volim svoju BArby i kumu..Ivanče moje =)..Eto sutra jedva čekam da dođem u bus pa da sa Deanom pričam...on je moj naj,naj,NAJ bolji psiholog..popizdit ću...krajem 5 mj mu je škola gotova i ide na fax..neće bit isto bez njega :/ :/...dovraga...a šta čete,živi se =)...I tako..neznam više šta da pišem..osim da su sad tu neki Rusi u gostima..ma joooj..hehe...ajde..pussa svima..hehe...cerekcerekcerek

...:::Let me take you

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



*Puss* od Trixibelle
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


24.02.2008. u 20:48

| CoMenTarI (0) | pRinT| |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.