< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

dEsIgN bY: zWjezDica

Opis bloga

×××Ah,ko i svi blogovi!Moj život..moja sranja...i ostalo :) ×××

×...ime mi je Inna...×
×...živim u Umagu...×
×...15 mi je godina...
uskoro 16(28.11.)...×
×...idem u Poreč u školu/
jezična gimnazija...×
×...volim svoje cukice iz razreda,
i svoje cure iz Umaga...×
×...inače,ne komentiram,ni mene ljudi ne komentiraju,
jer znaju maximalno 2 osobe za ovaj blog!!...×
×...svi znaju da sam luda,
da volim zajebanciju,
i da mi uvjek nešto padne na
pamet(glupo,naravno)...×
×..sviježe zaljubljena...×
×...obožavam praznike..i
izlaziti...×
×...ovisnica sam o muzici,to je moj pokretač,
i to je ono što popunjuje praznine u mom životu...×
×...jedan sam tvrdoglav i uporan strijelac...
×...moglo bi se reći da sam razmažena...×
×...volim prijatelje,i mrzim kad se netko ljuti na mene×
×često griješim,pa molim ljude za drugu priliku,
ali to sama ne dajem...×
×...obožavam kupovati robu!Cipele baš i ne..Ali
robu hehe..a ko se nebi složio s ovim?...×
×...i eto...imam dosta frendica..više u poreču,
u umagu manje,jer sam u Poreču najviše vremena...×
×...obožavam Ateljer..kafić u Poreču...×
×...najfrendice iz škole su mi Nina,Monika,Mely,Ibrićka,Erika
jer se stalno gubimo i glupiramo..hehe...×
×...to bi bilo to...×

Šljikizeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
blaaah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki noviteti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Btw..We r all .b.i.t.c.h.e.s. ma gurls! =)




Život je lijep ili?

MA da...u subotu sam se napila.Jao.Neću o tome.. XD
Nego,što želim reći...ovaj moj,kaže da ne prima moje smsove na mob...jučer sam mu napisala "...Laku noć..."
Znate zaš??Jer sam povraćala 100 puta od 19 navečer.E užas...Ležim u krevetu,neznam dal mi je vruće il hladno,čas se znojim,čas se smrzavam...ma užas...i još neki glupi grčevi..i ja baš mislim...da ja ovom svom pošaljem laku noć.možda će i on meni,pa ću moć zaspat ko čovjek,neću mislit na ove fakin bolove...mda..poslala sam mu,ali je ujutro bila poruka samo od moje sare...kako joj fajim...joj joj jubiček moja cerekfino..ma nego...sad sam bolje,skuliravam se..još me trbuh onako muči,al sad ču kod doktora,pa čemo vidit ša mi je..hehehe da..E Sale tebi želim sreću da isto ozdraviš i zbariš Sanju što prije hahaha naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty..i da ne padneš test..
A ovom svome...malom medeku...šajem vejiku pussucerekcerekcerek hehe..ehee...sad ću imati 15 godina..za 15 dana...baš sam fensi,kaj ne??HAh..da moš mislit...al u ovih 14 godina..bilo mi je ludo u životu,nemogu reći da nije :)
Pussssssssa svima...pozzekpjevazujocereknaughtynutkiss


13.11.2007. u 12:11

| CoMenTarI (6) | pRinT| |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.