listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

dEsIgN bY: zWjezDica

Opis bloga

×××Ah,ko i svi blogovi!Moj život..moja sranja...i ostalo :) ×××

×...ime mi je Inna...×
×...živim u Umagu...×
×...15 mi je godina...
uskoro 16(28.11.)...×
×...idem u Poreč u školu/
jezična gimnazija...×
×...volim svoje cukice iz razreda,
i svoje cure iz Umaga...×
×...inače,ne komentiram,ni mene ljudi ne komentiraju,
jer znaju maximalno 2 osobe za ovaj blog!!...×
×...svi znaju da sam luda,
da volim zajebanciju,
i da mi uvjek nešto padne na
pamet(glupo,naravno)...×
×..sviježe zaljubljena...×
×...obožavam praznike..i
izlaziti...×
×...ovisnica sam o muzici,to je moj pokretač,
i to je ono što popunjuje praznine u mom životu...×
×...jedan sam tvrdoglav i uporan strijelac...
×...moglo bi se reći da sam razmažena...×
×...volim prijatelje,i mrzim kad se netko ljuti na mene×
×često griješim,pa molim ljude za drugu priliku,
ali to sama ne dajem...×
×...obožavam kupovati robu!Cipele baš i ne..Ali
robu hehe..a ko se nebi složio s ovim?...×
×...i eto...imam dosta frendica..više u poreču,
u umagu manje,jer sam u Poreču najviše vremena...×
×...obožavam Ateljer..kafić u Poreču...×
×...najfrendice iz škole su mi Nina,Monika,Mely,Ibrićka,Erika
jer se stalno gubimo i glupiramo..hehe...×
×...to bi bilo to...×

Šljikizeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
blaaah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki noviteti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Btw..We r all .b.i.t.c.h.e.s. ma gurls! =)




Trese mene ljubav,trese..

Dara Bubamara-Trese mene ljubav,trese



baš mi je lijepa pjesma...

Sakriju brodovi jedra
onda kad jutra su vedra
da morem ljubavi tajno plove

Jedino ja lose krijem
kakvu tu bitku sad bijem
koga zelim do noci ove

Ni ispod noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored mene ti od ljubavi

Ref.
Trese mene ljubav, trese
uvek kad te noc donese
a ja pored tebe stojim
stojim k'o da ne postojim

Ljulja mi se zemlja cela
svaki deo moga tela
zemljotresi moji, mali
najjaci su na toj strani

Ni ispod noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored mene ti od ljubavi

Sakrice korake zima
tragove u pesmi pliva
tajne ostace zauvek tajne

Jedino ja lose krijem
kakvu to bitku sad bijem
sto su mi oci veceras sjajne

Ni ispod noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored mene ti od ljubavi

Ref.

Ni ispod noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored mene ti od ljubavi

U biti..odnosi se na jednog dečka :) moju novu ljubav...i svi znamo da se on meni sviđa,i da se ja njemu sviđam...žao mi je,takva je ljubav...hehe
Vjerojatno čemo završit skupa...
No ajmo preći..
Jučer vani..Došla sam kod Andree u 7...i onda se pola sata odlučivala šta da obuče..pa se napokon odlučila..i njena stara izludila s nama nikako da krenemo...a ja se spicila jučer...bijele hlače od svile..crna majica...(moja fejvrit) i onda i štikle od 10 cm..crne predivne...i jakna bijela..i špica..kosa ravna ko uvijek..lijepo sam se našminkala..i stavila rajf na zvijezdicu...ma nema šta,..i prvo smo bili u felizu...došle su ema i barby...pa smo bile Ema,Barby,ja,Sanja,Jelena i Andrea..i kad smo se zajebavale,raspričale..malo smo krenule u šetnjicu po gradu..i šetale se do stella marisa(a meni NOGE OTPALE aaa) i onda smo se gubile oko dvorane..joj bože..ove pušile..a ja tu cijelu večer popšila 3 jebene cigarete..al neču se navuć na to sranje..njah..
I u biti..kad smo došli do planeta,bilo je više manje ljudi...naručili smo cugu,sjeli za stol..onda su dopalile ema i Lidy...pa me Lidia krala cijelu večer :)I gubile se...i onako..ja svako malo do svakog stola..onda sam vidila Martića i Zokija.. ;) i onda su rekli,ak dođe racija..mi smo s njima...super...meni ne smeta..hehe...i exale cijelu večer..Sanja luđakinja..haha...ma u biti...ludo bilo.....i bili do amerikana,tamo neki starac glumio striptizetu O.o....ehe..ma u biti...u 2 i po došli doma..ma veća špica če biti sad za praznike hehehehe
ajde pussa svima :)...ali ipak naslov se odnosi na jednu veri veri veri veri spešal person!....zna on :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i barby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ema,ja i barby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
andrea i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
andrea,ja i barby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BArby,Lidy,i ja

btw. ispala sam ful debelo u tim bijelim hlačama,ali jbg!!Kad su mi malo široke..al šta češ..lijepe su :)


28.10.2007. u 14:10

| CoMenTarI (6) | pRinT| |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.